Ja inte lätt inte lätt vad kan man mer än skratta men samtidigt ibland håller jag nog med han oxå lite men inte är de ofta
Ja vad säger man....
« Föregående · 612458 Till forumet
Sv: Ja vad säger man....
Sinuhe: Du skrattar åt att du håller med vilket inte är så ofta men lite. Jaha.
Sv: Ja vad säger man....
pettsson: Visst måste vi väll alla erkänna att vi håller med han att tränarna inte gör som vi vill osv men att dömma ut dom totalt är väll inte helt rätt om jag säger så, för många ggr gör dom ju riktigt bra i från sig oxå.
« Föregående · 612458