Ja inte lätt inte lätt vad kan man mer än skratta men samtidigt ibland håller jag nog med han oxå lite men inte är de ofta
Ja vad säger man....
« Föregående · 612458 Till forumet
Sv: Ja vad säger man....
Sinuhe: Du skrattar åt att du håller med vilket inte är så ofta men lite. Jaha.
« Föregående · 612458