Svenska Hockeyligan

Nationellt · 7508 inlägg · 377 ämnen

Inlägg: 1085809

Sv: hockeyligan.se
spud: Hedenström riskerar väl lika mycket som övriga lag även ES lag. AIK har väl gjort en elitseriesatsning dom med och slåss för en plats i finrummet framåt våren.

En eloge till Timander som drog på sig blå/gula stället och gjorde ett bra jobb.
Det var på tiden.

Svarskommentarer

Sv: hockeyligan.se
73Sjöbba: Timander har väl aldrig tackat nej?

Vem vinner i år?
Skellefteå
42% (8)
Timrå
21% (4)
Växjö
16% (3)
Frölunda
16% (3)
Färjestad
5% (1)
Örebro
0% (0)

Antal röster: 19 st   | Kommentera (1)

Sidan sköts av: Dysso