Svenska Hockeyligan

Nationellt · 7508 inlägg · 377 ämnen

Inlägg: 1111097

Sv: Ska ES och Allsvenskan spelas på små rinkar?
Fortsätt med stora rinkar säger jag. Elitserien är skitkul som den är. Nån som kan fixa en omröstning?

Svarskommentarer

Sv: Ska ES och Allsvenskan spelas på små rinkar?
arnio:
Jag tycker man ska lägga ned alla opersonliga arenor, och istället spela hockey i ishallar. Mindre geschäft, mer hockey.

Vem vinner i år?
Skellefteå
42% (8)
Timrå
21% (4)
Växjö
16% (3)
Frölunda
16% (3)
Färjestad
5% (1)
Örebro
0% (0)

Antal röster: 19 st   | Kommentera (1)

Sidan sköts av: Dysso