Rådbjer igår
« Föregående · 73923 Till forumet
Sv: Rådbjer igår
Nu är ju Rådbjer min favorit domare. Men jag är benägen att hålla med. Det fanns situationer från bägge lag som borde ha resulterat i utvisning. Det helt utan att matchen hade blivit sönder hackad. Tänker lite på våra kommande generationer som tittar det är nog inte helt bra för dom att se att man kan köra hur som helt.
« Föregående · 73923
Läste någonstans att även utvisningar tillhör hockey. Som det är nu så spelar det ingen roll hur bra power/box-play ett lag har. Det känns som Rådbjer smiter från sitt ansvar när han inte vågar utvisa nån.