Fan va gott stabilt det känns. Småland here vi come
Sova gott i natt
« Föregående · 1283694 Till forumet
Sv: Sova gott i natt
Den "ALLMÄNA VARNINGEN!" här ovan känns väl i dagsläget lite malplacerad. Den har väl funnits där några år nu redan och så hetsigt är det nog inte nu längre mellan supportrarna.
« Föregående · 1283694