BROS4EVER: Ja, det var ju det som var felet. Våra Karlssons valde ju att inte vara med.
Ytlänningar
« Föregående · 577150 Till forumet
Sv: Ytlänningar
Ja visst är det så , tänk om juniorer kunde få chansen . Leksand är ju sveriges sämsta lag på att släppa fram ungtuppar
Sv: Ytlänningar
MRMILAN: mora börjar göra sig osams med sina nu :)
Först Westerling
hockeymagasinet.fpgroup.se/cldoc/hm/nyheter/15102.htm
Nu Gudmundsson
hockeymagasinet.fpgroup.se/cldoc/hm/nyheter/15230.htm
Först Westerling
hockeymagasinet.fpgroup.se/cldoc/hm/nyheter/15102.htm
Nu Gudmundsson
hockeymagasinet.fpgroup.se/cldoc/hm/nyheter/15230.htm
Sv: Ytlänningar
MRMILAN: De har väl fel efternamn. Finns väl snart inga ungdomar som vill spela i Mora/Leksand då de vet ju att de inte får chansen i A-laget.
Sv: Ytlänningar
svennis: nej synd nog är det så. För hockeyn skull borde nått av lagen ta sig i kragen.
Sv: Ytlänningar
Db_04: Och då är du snabbt framme och hugger.
Något har hänt med din attityd efter 2/9. Jag känner inte igen dig?!?
Något har hänt med din attityd efter 2/9. Jag känner inte igen dig?!?
Sv: Ytlänningar
Stigsson:
men visst borde väl både Leksand och Mora ta vara lite mer på sina unga killar..
men visst borde väl både Leksand och Mora ta vara lite mer på sina unga killar..
« Föregående · 577150