Viktigt att se att jonte har inställningen kvar, nu har man fått dom svar man ville ha. Så sköna uttalanden i st, nu fattar man verkligen hur illa han har mått.
I ST låter det som han har läst HS, vi hade väl ingen smickrande rubrik kanske(vad är det för fel på hedström), tror det var skönt att han fick tala ut i tidningen.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
I ST låter det som han har läst HS, vi hade väl ingen smickrande rubrik kanske(vad är det för fel på hedström), tror det var skönt att han fick tala ut i tidningen.
Nu måste vi stötta den mannen på lördag!