Är det bara jag som tycker de spelar helt anorlunda när det är spel fyra mot fyra? allt som oftast ser det ut som att det vore boxplay.
4-4 spel
« Föregående · 826299 Till forumet
Sv: 4-4 spel
the_dude: Samtidigt ska vi ju komma ihåg att HV hanterar pucken på ett mycket bra sätt vid 4 mot 4 ikväll. Ändå skapade vi två jättelägen med Hallin och Jonte i spetsen.
Lag med mer puckskickliga spelare än det andra får ju mer att säga till om vid sådana tillfällen. Kan ju vara en grej......
Lag med mer puckskickliga spelare än det andra får ju mer att säga till om vid sådana tillfällen. Kan ju vara en grej......
Sv: 4-4 spel
Skarin: Håller med dig helt när det gäller anledningen (en av dom) att det blir så här vid 4 mot 4..vi har för många "Pelle Hallinare" jobbar o åker runt kämpar..men är inte så puckskickliga o inte så passningssäkra.
det märks också emellanåt vid 5 mot 5 mycket aktivt snurrande
men inte så exakta passningar o inte några annorlunda lösningar sådana som vår okonventionelle vän Timo. P kan utföra .
Han saknas uppenbart o är oerhört efterlängtad!
det märks också emellanåt vid 5 mot 5 mycket aktivt snurrande
men inte så exakta passningar o inte några annorlunda lösningar sådana som vår okonventionelle vän Timo. P kan utföra .
Han saknas uppenbart o är oerhört efterlängtad!
« Föregående · 826299