BlackBay: det funkar det också!
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly Season 2026-27
SKRIDSKOSKENAN: Först tänkte jag typ "vafan ska han med 2 bilar i Sverige till, första riktig smak på återkomst" men sen kommer man ihåg att han tjänar 8 mil om året, då hade jag också bjussat familjemedlemmar på bil haha
+ 2
Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: man tror de ju först när man ser de men varje sak som inte pekar på motsatsen få ju klassas som en strimma hopp :)
+ 3
Sv: Silly Season 2026-27
SKRIDSKOSKENAN: Japp, han tar över Hartmanns gamla klubbor också och skolar om sig till rightare!
+ 4
Sv: Apropå nånting...
sargad: Haha det komiska är ju att Boorkrn är lika slut även han. En pensionär som säger till en annan pensionär att han minsann är för gammal ..
+ 1
Sv: Silly Season 2026-27
SKRIDSKOSKENAN: Jadu skulle Hållandet lite mirakulöst vända hem så vet jag inte vad man gör.
Då har vi gjort en lyckad silly minst sagt!
Då har vi gjort en lyckad silly minst sagt!
+ 1
Sv: Silly Season 2026-27
Tom Topp: Dricker tyvärr inte whiskey så det får bli en fin årgångsBaileys istället
+ 1
Sv: Silly Season 2026-27
jk: Det brukar i regel alltid vara full trupp där vid återsamlingen efter semestern. Minns att LaLeggia ramlade in lite senare ett år men då fanns det någon speciell orsak till det och gällde bara några dagar eller en vecka.
+ 2
Sv: Silly Season 2026-27
Labban: När McLaughlin signades lät det som att han skulle komma över direkt efter semestern nu. Hartmann sa ju även att han skulle hyra hans bostad i Sundsvall och att hela familjen ska komma upp så rimligt att ske innan (för)säsongen drar igång.
Läste någonstans att Kivenmäki gjorde försäsongsfys i Finland, utifrån hur man formulerade det låter det som även han kommer över när de drar igång igen i juli.
Gardiner är väl TBD, men iom upplägget för Kivenmäki och McLaughlin kanske även han kommer över till försässen?
Läste någonstans att Kivenmäki gjorde försäsongsfys i Finland, utifrån hur man formulerade det låter det som även han kommer över när de drar igång igen i juli.
Gardiner är väl TBD, men iom upplägget för Kivenmäki och McLaughlin kanske även han kommer över till försässen?
+ 1
Sv: Silly Season 2026-27
såg att hållander nyligen börjat leasa 2 bilar av bilbolaget som alla timrå spelare gör. tagit över hartmanns lön rakt av bara o klar för en återkomst?
+ 7
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara väldigt sent ute och korven är nästan slut. Då är det att gå in i ordentlig budgivning om de ytterst fåtal grillkorvar som finns kvar eller att nöja sig med sojakorv, fullt medveten om att snart finns det enbart sojakorv kvar och då kommer även den helt plötsligt bli åtråvärd.
Nä, fy fan. Jag är inte avundsjuk.
Nä, fy fan. Jag är inte avundsjuk.
+ 11
Sv: Silly Season 2026-27
Maktankan: Kommer nyförvärven spela alla träningsmatcher? Det som oroar lite är att anfallet inte "satt sig" till premiären. Är en hel del att klura på gällande konstellationer med tanke på hur förra årets nyförvärv underpresterade också
Sv: Apropå nånting...
Timrå IK Support : Det ser jag inte som särskilt troligt, vi kommer att kriga i de nedre regionerna.
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Tim Söderlund ryktas även till LHC, det säger en del om marknaden.
Sv: Apropå nånting...
Alla pajas experter i Sportbladet tippar Timrå IK som 13-14 plats.
Timrå IK kommer blir 6 topp lag.
Timrå IK kommer blir 6 topp lag.
+ 2
Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: Linköping sitter i en jobbigt sits ja, dom ska ha in en 1aC och en 2aC. HV vann budkriget för Mysak dessutom. Hade inte velat vara Brock Little i det här läget.
+ 2
Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: I vilken värld förväntas Barkemo komma in och bära vår offensiv från backplats? Både Freij och Hardegård är ju före honom och förväntas bidra med mer poäng än Barkemo. Kommer han ens få spela PP? Jag har verkligen inte dom förväntningarna på honom. Han är heller ingen renodlad offensiv back, utan mer en tvåvägsspelare.
Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Det där låter mer som Gert Fylking.
Vad har Boork för relation till Frölunda idag?
Han är väl knappast frölundait.
Var han där i jobb, är han anställd av nån tidning?
Ähh, egentligen borde man väl bara låta en sån ickenyhet passera utan brus.
Vad har Boork för relation till Frölunda idag?
Han är väl knappast frölundait.
Var han där i jobb, är han anställd av nån tidning?
Ähh, egentligen borde man väl bara låta en sån ickenyhet passera utan brus.
+ 1