Annat ämne: nästan rakt genom jumboplaceringar när Sportbladets hockeyskribenter kamikazar. Ingen chock direkt, jag menar merparten här inne svävar nog på målet om var vi står. Men jag kan bli lite häpen över: 1) att Löven genomgående tippas före. 2) att förmodade experter liksom helt ignorerar att Otto K/McLaughlin/Gardiner åtminstone på papperet är värda 80-90 poäng utifrån vad de gjorde förra säsongen. Men det är väl så mycket enklare och skrivvänligt att peka på att 100 poäng tappats.
+ 2