1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614904 inlägg · 6214 ämnen
3038831 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Silly Season 2026-27
Vad sades om matchtröjorna på årsmötet?

Sv: Silly Season 2026-27
TIK_TIK: jag gillar 94 men Vafan är ett kontrakt värt egentligen?
Jag hoppas att man kommer vara öppen från klubben och gå ut med vad man fick i ersättning. Hoppa verkligen inte man säljer sig kort här.

Sv: Silly Season 2026-27
Annaaa: säsongen 23/24 väll? inte speciellt retro

Sv: Silly Season 2026-27
TD: Ja det vet jag men idag åker de väl Mercedes eller nåt annat Landrins tillhandahåller.

Sv: Silly Season 2026-27
Nisse på Mon or: nu va de inte facit de handla om utan hur man säljer in nyförvärv med meriter

Sv: Silly Season 2026-27
Villervalla: bilbolaget.nu har blivit en jätte consern finns från Uppsala till Timrå med kontor i Gävle var grundat en gång i Sundsvall

Sv: Silly Season 2026-27
Hank: Haha Modano har jag faktiskt jobbat med men inte i taxibranschen utan på Skogaholms bageri på 80-talet.

Jag har bara grymma 2018/19 vibes....

Sv: Silly Season 2026-27
mikenomad: Härligt med olika åsikter. Men alltså, vad har hänt? Blev det soyakorv på nyår? Blivit partner med Modano i taxibranschen? Visst, vi känns inte jättesexiga detta år på förhand, men det finns fler som känns så på förhud

Sv: Silly Season 2026-27
SKRIDSKOSKENAN: en stor missräkning.


Sv: Silly Season 2026-27
SKRIDSKOSKENAN: det var väl några år sedan?

Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: Hardegård är mätt och belåten. Nöjd med att glida runt som "hockeystjärna" och frottera sig tillsammans med svärfar.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Hur många av hans 19 kom innan skadan? Det var ju en helt annan Hardegård från november och framåt eller när det nu var han kom tillbaka.

Sv: Silly Season 2026-27
BlackBay: 41 nhl-matcher, 104 ahl-matcher, draft 5:a: finländske backen

Sv: Apropå nånting...
Kör en repris: Frågor att ta med för er som kommer att närvara på årsmötet:

Har vi avsatt pengar ur lönebudgeten till innestående sign off-bonusar? Om inte; har nuvarande trupp svalt hela budgeten, som enligt rapporterna ska ha varit densamma som ifjol, eller finns det pengar över till ev. värvningar under säsongen?

Tack på förhand.

Sv: Silly Season 2026-27
JanneH: Pääjärvi har 467 NHL-matcher. Sug på den expressen.

Sv: Silly Season 2026-27
JanneH: För de andra klubbarna räcker det med ett par NHL-matcher för att klassas som stjärnvärvning.....
För våran del.....
krävs nog minst två fulla säsonger som ordinarie i minst andralinan.

Sv: Silly Season 2026-27
Rip Kirby: 17 NHL-matcher = stjärnvärvning. Skulle tro att det räcker med så lite som 4 NHL-matcher för att betraktas som stjärnvärvning.

Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: Nej han är ingen offensiv dynamo, men gjorde 19 poäng. Han kan gott vara på blå i 2:a PP, så får en sån som Barkemo växa in i det i lugn och ro. Freij lär ta över 1:a PP-platsen från match 1.

Sv: Silly Season 2026-27
Rip Kirby: Kommer de värva hans brorsa också tro?

Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: HV "stjärnvärvar" från AHL. Har man hört det förr?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Med tanke på Hardegårds förra säsong, så har vi ju ingen offensiv dynamo i honom precis. Då måste han steppa upp rejält.

Det lämnar Freij ganska ensam som producerande back.

Lite så går mina tankar. Att detta lagbygge är i behov av en till producerande back, förhoppningsvis så får vi just lite produktion i Barkemo. För spelet i Karlskoga gav mersmak!

Sv: Silly Season 2026-27
JanneH: Tänkte inte ens på sign-off utan rakt på svenska siffror initialt /facepalm. Min hjärna är helt detached från hockey (och överlag) iom värmen haha. Skitklubb som skitklubb men ja, jag menar Växjö.

180 sek i månaden netto är nog en rimlig gissning, särskilt eftersom McLaughlin kammade hem ~180k sek/mån (200k euro per år enl madhawk) netto förra året

Sv: Silly Season 2026-27
jk: Det var väldigt schysst av Örebro att pröjsa lönen för en Växjö-spelare.
Vi kanske ska fråga om dom inte kan göra det för oss också?

JanneH hann före...

Sv: Silly Season 2026-27
jk: Växjö menade du va? För Gardiner spelade inte i Örebro. Fast jag förstår hur du menar plast som plast liksom.

3038831 · »