BlackBay: Speciellt hemmaplan där nykomlingarna har stor fördel
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Ja dessvärre är procenten högre på Dahléns hemkomst än att Forsmark lirar NHL.
Men skulle Forsmark landa ett NHL-kontrakt, så är jag rädd att Nubben och sportsliga ledningen har för höga tankar om honom om han vänder hem igen. Och betalar en alldeles för hög lön. För han är en "NHL-spelare" som vänder hem.
Men skulle Forsmark landa ett NHL-kontrakt, så är jag rädd att Nubben och sportsliga ledningen har för höga tankar om honom om han vänder hem igen. Och betalar en alldeles för hög lön. För han är en "NHL-spelare" som vänder hem.
+ 1
Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: Löven kommer göra som dom flesta nykomlingar gör och vinna massa matcher i början på ren nykomlingsenergi sen kommer verkligheten ikapp när dom andra lagen börjar trampa igång men då kan dom redan ha spelat ihop tillräckligt med poäng för att hålla sig kvar.
+ 1
Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: Känns troligare att Dahlén vänder hem innan säsongen har börjat, typ. Visst, Forsmark kan bli bättre men aktuell för NHL lär han aldrig bli.
+ 1
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Min dröm är fortsatt att Forsmark sprattlar till ordentligt en säsong och landar ett NHL-kontrakt. Sen 4 sköna millar in och man skrattar hela vägen till banken.
+ 4