+ 1
Inlägg: 3039560
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: Fast om nu Forsmark landar ett NHL-kontrakt så hade det betytt att han utvecklats rätt mycket och gjort en riktigt bra säsong, men i slutändan inte tagit en NHL-plats så hade han väl varit rätt så attraktiv hos andra klubbar också, och vill man ha en sån spelare hade man fått betala för det också.
Men skulle Forsmark landa ett NHL-kontrakt, så är jag rädd att Nubben och sportsliga ledningen har för höga tankar om honom om han vänder hem igen. Och betalar en alldeles för hög lön. För han är en "NHL-spelare" som vänder hem.