Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: Fast om nu Forsmark landar ett NHL-kontrakt så hade det betytt att han utvecklats rätt mycket och gjort en riktigt bra säsong, men i slutändan inte tagit en NHL-plats så hade han väl varit rätt så attraktiv hos andra klubbar också, och vill man ha en sån spelare hade man fått betala för det också.
Sv: Silly Season 2026-27
JanneH: vilket förhandlingsläge vi har egentligen. I Timrå åker man bara buss. 10-års kontrakt, klappat och klart.
Bara jag som inte kan göra citattecken? Det finns med i utkastet. Men så fort jag skickat iväg det så försvinner citaten i inlägget. Värdelöst.
Bara jag som inte kan göra citattecken? Det finns med i utkastet. Men så fort jag skickat iväg det så försvinner citaten i inlägget. Värdelöst.
Sv: Silly Season 2026-27
Jonnyboy: var inte han på väg till Surgårn? Såg aldrig hans storhet i Timråtröjan och i Leksand var han ju inte direkt hyllad. Men 36 pinnar i HV vittnar ju om att han kan göra poäng. Man undrar ju varför inte HV vill behålla dock.
Sv: Silly Season 2026-27
roger_sundsvall: De signade med North Dakota Universitet (NCAA) nästa säsong, så det dröjer nog ett år innan de hamnar i Pittsburgh.
Sv: Silly Season 2026-27
Hade det varit en bra idé att plocka tillbaka Axel Rindell som poängback? 36 poäng i HV förra året. Topp 2 i HV på det. Vi har inte en back som är i närheten av 36 poäng.
Sv: Silly Season 2026-27
Sakic: är nog mer problematiken med blodproppar som påverkar hans chanser. Flygs ju rätt mkt i NHL å det är ju som bekant inte bra om man har problem med blodproppar
+ 2
Sv: Silly Season 2026-27
Pittsburgh värvar tvillingarna Ruck, poängkungarna (1 & 2 i WHL). Ska nog inte påverka Hållanders försök allt för mycket får vi hoppas.
+ 1
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Ja dessvärre är procenten högre på Dahléns hemkomst än att Forsmark lirar NHL.
Men skulle Forsmark landa ett NHL-kontrakt, så är jag rädd att Nubben och sportsliga ledningen har för höga tankar om honom om han vänder hem igen. Och betalar en alldeles för hög lön. För han är en "NHL-spelare" som vänder hem.
Men skulle Forsmark landa ett NHL-kontrakt, så är jag rädd att Nubben och sportsliga ledningen har för höga tankar om honom om han vänder hem igen. Och betalar en alldeles för hög lön. För han är en "NHL-spelare" som vänder hem.
+ 1
Jag har ärligt talat lite svårt att förstå hur Albin Sundin ens hade NHL diskutioner kring sig. En rätt begränsad back trots allt.