1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615007 inlägg · 6214 ämnen
3039637 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Sämre spelare har ju landat ett NHL kontrakt, konstigt nog.
Jag har ärligt talat lite svårt att förstå hur Albin Sundin ens hade NHL diskutioner kring sig. En rätt begränsad back trots allt.

Sv: Silly Season 2026-27
Gathlopp: Kan heller inte göra det, måste vara någon bugg.

Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: Fast om nu Forsmark landar ett NHL-kontrakt så hade det betytt att han utvecklats rätt mycket och gjort en riktigt bra säsong, men i slutändan inte tagit en NHL-plats så hade han väl varit rätt så attraktiv hos andra klubbar också, och vill man ha en sån spelare hade man fått betala för det också.

Sv: Silly Season 2026-27
JanneH: vilket förhandlingsläge vi har egentligen. I Timrå åker man bara buss. 10-års kontrakt, klappat och klart.

Bara jag som inte kan göra citattecken? Det finns med i utkastet. Men så fort jag skickat iväg det så försvinner citaten i inlägget. Värdelöst.

Sv: Silly Season 2026-27
Jonnyboy: var inte han på väg till Surgårn? Såg aldrig hans storhet i Timråtröjan och i Leksand var han ju inte direkt hyllad. Men 36 pinnar i HV vittnar ju om att han kan göra poäng. Man undrar ju varför inte HV vill behålla dock.

Sv: Silly Season 2026-27
roger_sundsvall: De signade med North Dakota Universitet (NCAA) nästa säsong, så det dröjer nog ett år innan de hamnar i Pittsburgh.

Sv: Silly Season 2026-27
Hade det varit en bra idé att plocka tillbaka Axel Rindell som poängback? 36 poäng i HV förra året. Topp 2 i HV på det. Vi har inte en back som är i närheten av 36 poäng.

Sv: Silly Season 2026-27
Sakic: är nog mer problematiken med blodproppar som påverkar hans chanser. Flygs ju rätt mkt i NHL å det är ju som bekant inte bra om man har problem med blodproppar

Sv: Silly Season 2026-27
Pittsburgh värvar tvillingarna Ruck, poängkungarna (1 & 2 i WHL). Ska nog inte påverka Hållanders försök allt för mycket får vi hoppas.

Sv: Silly Season 2026-27
Tonymontana: så var det ju

Sv: Silly Season 2026-27
BlackBay: Speciellt hemmaplan där nykomlingarna har stor fördel

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Ja dessvärre är procenten högre på Dahléns hemkomst än att Forsmark lirar NHL.

Men skulle Forsmark landa ett NHL-kontrakt, så är jag rädd att Nubben och sportsliga ledningen har för höga tankar om honom om han vänder hem igen. Och betalar en alldeles för hög lön. För han är en "NHL-spelare" som vänder hem.

3039637 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer