Gathlopp: Kan heller inte göra det, måste vara någon bugg.
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: Fast om nu Forsmark landar ett NHL kontrakt så hade det betytt att han utvecklats rätt mycket och gjort en riktigt bra säsong, men i slutändan inte tagit en NHL plats så hade han väl varit rätt så attraktiv hos andra klubbar också, och vill man ha en sån spelare hade man fått betala för det också.
Sv: Silly Season 2026-27
JanneH: vilket förhandlingsläge vi har egentligen. I Timrå åker man bara böss. 10 års kontrakt, klappat och klart.
Bara jag som inte kan göra citattecken? Det finns med i utkastet. Men så fort jag skickat iväg det så försvinner citaten i inlägget. Värdelöst.
Bara jag som inte kan göra citattecken? Det finns med i utkastet. Men så fort jag skickat iväg det så försvinner citaten i inlägget. Värdelöst.
Sv: Silly Season 2026-27
Jonnyboy: var inte han på väg till Surgårn? Såg aldrig hans storhet i Timrå tröjan och i Leksand var han ju inte direkt hyllad. Men 36 pinnar i HV vittnar ju om att han kan göra poäng. Man undrar ju varför inte HV vill behålla dock.
Sv: Silly Season 2026-27
roger_sundsvall: De signade med North Dakotas Universitet (NCAA) nästa säsong, så det dröjer nog ett år innan de hamnar i Pittsburgh
Sv: Silly Season 2026-27
Hade det varit en bra idé att plocka tillbaka Axel Rindell som poängback ? 36 poäng i HV förra året. Top 2 i HV på det. Vi har inte en back som är i närheten av 36 poäng.
Sv: Silly Season 2026-27
Sakic: är nog mer problematiken med blodproppar som påverkar hans chanser. Flygs ju rätt mkt i NHL å det är ju som bekant inte bra om man har problem med blodproppar
+ 1
Sv: Silly Season 2026-27
Pittsburgh värvar tvillingarna Ruck, poängkungarna (1 & 2a WHL) Ska nog inte påverka Hållander?s försök allt för mycket får vi hoppas.
+ 1