Kulltorp: Ja förhoppningsvis så bär det frukt och att flera spelare tar de berömda stegen. För visst vore det ju mysigt om vi kan landa in lite sköna ersättningspengar från NHL på sikt!
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly Season 2026-27
Tjena grabbar, är ni taggade inför i höst?
Starten kommer bli otroligt viktig för er.
Starten kommer bli otroligt viktig för er.
Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: Ja, det är den lovande -10 kullen som väljer att stanna förutom en spelare tror jag.
Kul att Timrås fokus på ungdomssidan börjar ge effekt.
Kul att Timrås fokus på ungdomssidan börjar ge effekt.
+ 3
Sv: Silly Season 2026-27
Knylan: mm.. både Därth och Annerstedt är väl poängspelare och de är väl den kategori som har svåraste stegen att ta
Ska dom ta stegen i SHL så blir de poängspelare utan istid på positioner som förväntas stänga ner motståndarnas bästa
Jag skulle tro att Hockey Allsvenskan och till o med ettan vore bra för denna typ av spelare att komma in och ta för sig i under 2 säsonger innan gapet stängs mot SHL.
Sörbrand kan kliva rakt in med sina egenskaper och fortsätta det han gör. Fila lite på kanterna och försöka hitta poäng under tiden
Han ska bli intressant.
Konsten är väl för Timrå att fortsätta ta fram poängstarka spelare med som inte ruttnar under utvecklingen och som inte sloknar med för tidig SHL etablering
Glappet
Ska dom ta stegen i SHL så blir de poängspelare utan istid på positioner som förväntas stänga ner motståndarnas bästa
Jag skulle tro att Hockey Allsvenskan och till o med ettan vore bra för denna typ av spelare att komma in och ta för sig i under 2 säsonger innan gapet stängs mot SHL.
Sörbrand kan kliva rakt in med sina egenskaper och fortsätta det han gör. Fila lite på kanterna och försöka hitta poäng under tiden
Han ska bli intressant.
Konsten är väl för Timrå att fortsätta ta fram poängstarka spelare med som inte ruttnar under utvecklingen och som inte sloknar med för tidig SHL etablering
Glappet
Sv: Silly Season 2026-27
Ser fram emot säsongen nu känner jag, även fast det är +30 ute
Känns som en intressant trupp som kan bli vass
Känns som en intressant trupp som kan bli vass
+ 4