Kulltorp: Hade också för mig att Sörbrand skulle lämna. Men kom på att det är Annerstedt som lämnar för Skellefteå va? Har inte ST men enligt en rätt färsk artikel så verkar det lovande att vi får behålla en stor del egna produkter till nästa säsong? Något som är rätt ovanligt för vår del?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men kom på att det är Annerstedt som lämnar för Skellefteå va?
Har inte ST men enligt en rätt färsk artikel så verkar det lovande att vi får behålla en stor del egna produkter till nästa säsong? Något som är rätt ovanligt för vår del?