1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

A brand new restart


A brand new restart

Det som varit har varit. Inget att älta om. Vi klev in i skiten, vi plöjde igenom det, och klev segrande ur det. End of discussion.

Till nästa säsong vill jag se lite nytt. Jag vill se en klack med ett annat tänk, andra melodier och mer känsla. Idag skanderade klacken en hejarramsa där man berättade att -62 var året. Det är inte särskilt nytt (med all respekt) och jag hoppas på andra melodier framgent. 

Jag vill också se ett större engagemang från ledningen där vi supportrar känner en samhörighet. Nollan har visat prov på det med sina två bortamatcher i bussen. All respekt.

Lite mer hjärta, lite mer juniorer som krigar. Där har ni melodin. 

TTJD


« · 1488174
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.