1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614814 inlägg · 6214 ämnen

Agera Nubben?


Agera Nubben?
Läste dagens ST i morse och blir bekymmrad.
Pärssinen bort fram till jul minst, inte nog med det.
TIK har 7 spelare skadade nu, och av dessa så är det bara Sanny som beräknas vara tillbaka efter landslagsuppehållet.

Hittar inte artikeln på st.nu ännu men den lär dyka upp.

Dom skadade är i af
Kalle K ca 2 veckor
Sanny efter uppehållet
Johan.S 2-4 veckor
Timo inte innan jul
Pelle minst 2 veckor
Robban (får besked på röntgen idag)
Wennerberg ?

Österholm lär spela på tisdag och antagligen någon/några fler
Inte kan vi låna in Larsson ifrån Sundsvall heller, för gissa vem som blev skadad igår..... Av Lauritzen.....

« · 783492
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.