"Håkan Åhlund har fått en flygande start på sitt äventyr i den norska hockeyn där han spelar för storklubben Storhamar. Den rutinerade anfallaren gjorde mål i premiären mot Vålerenga i helgen och ikväll följde han upp det med att göra två av målen när Storhamar vann med komfortabla 8-2 hemma mot Stjernen."
dr-nix: jordå...... lite intressant är det ju...... på Supportklubbens hemsida har dom ju även börjat med en liten serie där dom kollar upp vad som hänt med gamla TIKare...... först ut i serien är en intervju med Stefan Pöllä
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
"Håkan Åhlund har fått en flygande start på sitt äventyr i den norska hockeyn där han spelar för storklubben Storhamar.
Den rutinerade anfallaren gjorde mål i premiären mot Vålerenga i helgen och ikväll följde han upp det med att göra två av målen när Storhamar vann med komfortabla 8-2 hemma mot Stjernen."