Soderberg75 Niklas Nordgren är redo för spel mot AIK i morgon. Däremot är Jonathan Carlsson fortfarande sjuk#twittpuck#timråik
ja vi får ju vara nöjda med att någon gör comeback huvudtaget, trodde det skulle bli bakslag på förkylningen som visade sig vara ett dödsfarligt virus!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
ja vi får ju vara nöjda med att någon gör comeback huvudtaget, trodde det skulle bli bakslag på förkylningen som visade sig vara ett dödsfarligt virus!