1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614794 inlägg · 6214 ämnen

Ännu mera TIMRÅ!


Ännu mera TIMRÅ!
Hockeyälskare & Timråanhängare!

Här kommer en helt ny rykande internetsida om Timrå IK! Helt på idella intiativ.
Just nu - rapport ifrån matchen i Karlstad.

Mycke nöje!!

Sv: Ännu mera TIMRÅ!
pssst... Du som ännu inte vet om det. Jag vill bara göra dig uppmärksam att nu finns det ytterliggare en internetsida om Timrå!

Sv: Ännu mera TIMRÅ!
Daniel L:
Jag har lagt in din sida som länk på TIK031´s hemsida nu. Ni som vill kika igenom vilka olika sidor som finns att tillgå idag är välkomna in på ett kik. Följ länktipset..Länkarna ligger i den vänstra ramen under supporterklubbar.

Dessa sidor finns tillgängliga idag:

*Supporterklubben
*TIK 08
*TIK 013
*TIK 031
*TIK 036
*TIK Hockey
*TheTwopinesProject
*Redwood Ultras

Sv: Ännu mera TIMRÅ!
schysst sida, alltid skoj med sånt.. även om jag får rysningar i hela kroppen varje gång jag ser "comic sans" :D:D:D:D

Sv: Ännu mera TIMRÅ!
DaHonk: ööhh.. förresten.. 7-3 mot ssk.. det blir många mål..

« · 123031
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.