1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Apropå inget


Sv: Apropå inget
Cartman: Precis ha nfår alldelles för lite uppmärksammhet

Sv: Apropå inget

Sv: Apropå inget
Per HApps: Ja, maila johansson;)

Sv: Apropå inget
Cartman:
Varför då?

Sv: Apropå inget
Per HApps: Om ditt arenaförslag.

Sv: Apropå inget
Så visar fansens lag-omröstningen verkligen hockeykunskaperna hos den stora massan härinne, men blir man förvånad? Icke! Två defensiva rightare i ett backpar och en utpräglad defensiv center i en ledande roll som producerande förstecenter...

Sv: Apropå inget
Bishai är ju ett skämt på värvar fronten i jämförelse med de övriga namn som diskuterats, hoppas han är bra mycket bättre än vad jag tror.

Bishai i relation till St:Pierre Thoresen Robitaille Smolinksi känns ganska lätt vägt, hans rutin går inte ens att jämföra.

Nä hoppas min inställning till denna värvning är helt åt skogen, men just nu känns det som om man lika gärna kan köra på det vi har och spara pengarna istället för att ta hit Bishai.

Har nog tagit mycket för givet, dock pga. att man hoppats på något betydligt mycket bättre!

« · 1052674
Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer