Apropå nånting...
« Föregående · 2515718 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Hoppas vi tar till vara på guldkornen i årets J20.
Vi borde ändå ha råd att slänga in 2 juniorer bland forwards till nästa säsong. Matcha in dem med bra omgivning och våga ge dem en ärlig chans. Bara kolla på Frölunda och Skellefteå och vart det tagit dem med att de vågat spela juniorer genom åren, som sen betalt tillbaks.
Vi borde ändå ha råd att slänga in 2 juniorer bland forwards till nästa säsong. Matcha in dem med bra omgivning och våga ge dem en ärlig chans. Bara kolla på Frölunda och Skellefteå och vart det tagit dem med att de vågat spela juniorer genom åren, som sen betalt tillbaks.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
+ 8
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Vad var det Harald Lückner kallade det, ”Nascar-hockey”? Halloran är duktig på att åka runt runt på utsidan. Helt perfekt för HA men en munsbit för backarna i SHL.
+ 9
Sv: Apropå nånting...
Signature: Simon Forsmark, Oliver Johansson och Dennis Värmehed är med kontinuerligt är nog en starkt bidragande faktor.
+ 16
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: hahaha dagens bästa! Skulle vara intressant att se han i Timrå faktiskt
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{9233}: Bra. Jag tycker nog att det här är nivån för Halloran. Han får tillräckligt med tid för att hinna ta sina åkningar och sedan fundera lite vem han ska passa.
I SHL blev det bara att han åkte lite skridskor in i anfallszon och sedan var han fastlåst av en back, samma problem som Jacob Olofsson fick.
I SHL blev det bara att han åkte lite skridskor in i anfallszon och sedan var han fastlåst av en back, samma problem som Jacob Olofsson fick.
+ 10
Sv: Apropå nånting...
jonsson: tycker att han väger för lätt! Nu såg jag inte aik serien, men mot Mora kom han aldrig in på mål! Åker runt runt och sen blev det ett felpass!
+ 4
Sv: Apropå nånting...
{9233}: jo men han håller allsvensk klass.
Karlins looker room talk... wow motivational speaker of the year?
Karlins looker room talk... wow motivational speaker of the year?
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: 8 poäng på 7 matcher och en av de bästa i serien mot AIK. Rätt nöjd med Nick. :)
+ 7
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: om Modo har ledningen i matcherna så bör dom bara ta utvisningar. Fy helvete vad dåligt PP Mora har
Sv: Apropå nånting...
{297}: nej men vilket jävla PP vapen. Har inte sett att han gjort bort sig i de matcherna jag sett heller
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{10015}: Det skulle helt klart vara intressant att se vad Bernhardt kan uträtta i SHL men han får ju oceaner av is och tid i allsvenskan, jag är rädd för att den ytan inte existerar på samma sätt i SHL.
+ 8
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Jag räknade inte upp alla nä, Bernhardt saknar färdigheter defensivt. Men visst har han bland de bästa backskotten i Sverige just nu?
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{10015}: Du har Joel Persson och Lukas Bengtsson som matchar Lennström och Pudas i allroundkvalitet.
Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Men kan vi låta en offensiv back vara offensiv? Det passar inte riktigt i Ante-spel.
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Ove är inte nöjd....Bernie är kung, men de måste ju skjuuuuutaaa!!!!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{7043}: vi börjar nästan bli som de 5 männen i lustiga hattar som utbrister "honom ska vi ha" om tjuren Ferdinand
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{7043}: Kan inte komma på en annan spelare i både SHL och HA? Offensiva backar generellt är väl Pudas och Lennström såklart bättre, men skottet?
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Tycker han har riktigt kliniska passningar också, har kylan att hålla i pucken och vänta på rätt lägen att slå passningar.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
{7043}: Ja verkar skjuta som en häst. Ingen koll i övrigt så tänkte specialstudera honom nu
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Modano: Skål på er alla trevliga hockeyfans oavsett lag!!! Solen skiner o man mår bra 😎😎😎🇺🇿🇺🇿
+ 7
Sv: Apropå nånting...
Modano: Under hela slutspelsserien mot AIK så blev han oftast helt tyst när Modo gjorde mål. Jag tror helt enkelt att han bara är en bra kommentator :)
Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: Med dagens domaren så skulle det bli utvisning bara den typen av spelare kliver över sargen.
(Ledin, jämtin osv)
(Ledin, jämtin osv)
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Det räcker med laget vi hade nu plus Wedin, Hållander, en till bra back och Juel i mål så blir vi några procent bättre och har ännu större guldchans :)
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Modos tifo "Där allting började" hahaha, vad började där, förfallet eller?
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Legion of doom - Lindros, Leclair, Renberg, där frågade man inte om lov innan dans 👊🏒🥅
+ 3
« Föregående · 2515718 · Nästa »