1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2515231

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Har som säkert många andra här hoppats och trott på 4-0 till Skellet. Det sket sig kraftigt direkt, det är alltså så det är att vara Wennerholm.

Men det går kanske trösta sig lite med att Timrå inte är jättelångt ifrån den absoluta toppen.
Det är inte så många procent som vi behöver snäppa upp för att utmana på riktigt framöver,

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Det räcker med laget vi hade nu plus Wedin, Hållander, en till bra back och Juel i mål så blir vi några procent bättre och har ännu större guldchans :)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.