Apropå nånting...
« Föregående · 2523200 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: hahaha såja !! Byeeeeeee byeeee Löven, förevigt allsvenskan trogen!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
sargad:
"Märkligt att vi fick spela kvalet mot Djurgården i fjol utan en massa horribla domslut.
"
Haha, kul att du redan glömt! Kryllade av fördelar men "Dick didn't rise to the occasion".
"Märkligt att vi fick spela kvalet mot Djurgården i fjol utan en massa horribla domslut.
"
Haha, kul att du redan glömt! Kryllade av fördelar men "Dick didn't rise to the occasion".
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Verkligen, sjukt hur SHL klarade sig utan Djurgårn denna säsong, va inte ens många som tittade tydligen
...vänta lite nu
...vänta lite nu
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Synct: Börja titta på innebandy då!!! 111111!
Nä, jag raljerar bara. Tycker du har en poäng å ena sidan men det är lite charmigt å andra sidan.
Dock borde det vara delaying the game på högklubba som stoppar målchans, exempelvis PirateVipers utövande mot AIK.
Nä, jag raljerar bara. Tycker du har en poäng å ena sidan men det är lite charmigt å andra sidan.
Dock borde det vara delaying the game på högklubba som stoppar målchans, exempelvis PirateVipers utövande mot AIK.
Sv: Apropå nånting...
{9682}: Nu är det en tidsfråga innan Rahimi börjar med frustrationstacklingar.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Jag tycker man gör en ny regel. INGEN utespelare ska få ta pucken i handsken, någonsin. Jag har aldrig förstått varför det ska vara tillåtet riktigt.
+ 7
Sv: Apropå nånting...
sargad: Jag reagerar mest på att det är så ovanligt att se ett sånt misstag. Linjedomare är oftast väldigt skickliga och noggranna vid tekningar.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Tycho: Reagerade också på att LillChalle står halvt vänd mot egen zon med höger ben liksom mellan puck och tekningsmotståndare. Får linjedomaren andra-assist där? ;-)
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Tycho: Bra noterat, det är ju en helt galen tekning. Sådär ska inte Berglund få stå och pucken landar utanför tekningspunkten...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld:
Vi ska upprepa det ni gjorde förra året ifall det blir DIF. Annars får vi ta inspiration från hur ni slaktade löven I finalen.
Det är fan tid för derby igen, vi är less att möta andrasorteringen från AHL.
Vi ska upprepa det ni gjorde förra året ifall det blir DIF. Annars får vi ta inspiration från hur ni slaktade löven I finalen.
Det är fan tid för derby igen, vi är less att möta andrasorteringen från AHL.
+ 14
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Tar gärna Weigel i Brynäs nästa säsong. Var längesen jag såg så mycket Granström-aura i en spelare.
Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Weigel måste vara ute på nån form av frigång.
Känns som en sån som kan nita ICA-kassörskan om mjölkpaket välter på rullbandet.
Känns som en sån som kan nita ICA-kassörskan om mjölkpaket välter på rullbandet.
+ 14
Sv: Apropå nånting...
Vilken fruktansvärd pucksläpp av linjedomaren, 2 dm mot djurgårdaren. Konstigt den inte gick om…
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Tycho: Jo men de var väl pga handpassen som löven ville ha videokoll , sen kör ju kryger på målvakten en liten aning också
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Kan hålla med, men vart sätter man gränsen?
Kanske situationsrummet skulle kunna uppmärksamma fel från man går in i offensiv zon och uppmärksamma domarna om det är offside, utvisning, handpassning eller liknande.
Men risken är för mycket skitsaker ska kollas… kluven…
Kanske situationsrummet skulle kunna uppmärksamma fel från man går in i offensiv zon och uppmärksamma domarna om det är offside, utvisning, handpassning eller liknande.
Men risken är för mycket skitsaker ska kollas… kluven…
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Jag tycker vi ska försöka hitta en ny Galló, en som retar upp motståndarna utan att spela lika fult som Weigel.
Hartmann verkar ha släppt den aspekten av sitt spel..
Hartmann verkar ha släppt den aspekten av sitt spel..
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Tycho: Man BORDE få titta på alla ev felaktigheter när man videogranskar . Solklar tabbe , lär väl avgöra matchen också
+ 1
Sv: Apropå nånting...
josha840: Det stämmer. Är väl bara hög klubba samt om målisen blir störd dom får ringa på vid mål.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
sargad: Den serien var lite för mycket utklassning för att de skulle kunna göra så mycket. Det är däremot lätt för SHL att locka en HA domare med ett SHL jobb, svårare att belöna en SHL domare för lämpliga domslut utan att det blir väldigt olagligt.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
josha840: Kan vara så, men att missa den live borde vara omöjligt.
Den hade till och med en dyngrak Småland sett.
Den hade till och med en dyngrak Småland sett.
+ 12
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: De får inte titta på den situationen med felaktig handstopp.
Tror de visste det var fel men kunde inte hitta någon annan orsak att döma bort det.
Tror de visste det var fel men kunde inte hitta någon annan orsak att döma bort det.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Nu kom det några minuter med "domarsekvenser" som påminner oss om varför man inte vill ha förbundets lag i samma serie.
Märkligt att vi fick spela kvalet mot Djurgården i fjol utan en massa horribla domslut.
Märkligt att vi fick spela kvalet mot Djurgården i fjol utan en massa horribla domslut.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Synct: dom får väl inte kontrollera alla sorters förseelser med videogranskning.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Jag blir bara arg. Hur kan sånt här få hända o godkännas?
Nä Wessner får hålla till i gärdsgårdsserien. Det är nog med tomtar bland domarna i SHL.
Nä Wessner får hålla till i gärdsgårdsserien. Det är nog med tomtar bland domarna i SHL.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Löven spelar för valpigt. Man åker på en rejäl tabbe av domaren och då gör man som löven brukar göra, man tar en idiotutvisning. Dom borde ha sett vår serie mot djurgården och inse att man behöver fan så mycket bättre disciplin för att vinna en matchserie mot djurgården.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Helt otroligt, de kollade bara störning på målvakten, godkännt mål. Nu kommer nog matchen att urarta från Löven.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Fattar inte hur vissa kan vilja ha Djurgårn tillbaka i SHL, kommer man få behöva stå ut med sånna hära beslut varje gång man möter dem
+ 5
Sv: Apropå nånting...
+ 2
« Föregående · 2523200 · Nästa »