RunarUp: Nu kom det några minuter med "domarsekvenser" som påminner oss om varför man inte vill ha förbundets lag i samma serie. Märkligt att vi fick spela kvalet mot Djurgården i fjol utan en massa horribla domslut.
RunarUp: Löven spelar för valpigt. Man åker på en rejäl tabbe av domaren och då gör man som löven brukar göra, man tar en idiotutvisning. Dom borde ha sett vår serie mot djurgården och inse att man behöver fan så mycket bättre disciplin för att vinna en matchserie mot djurgården.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...