Apropå nånting...
« Föregående · 2527739 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: bror Växjös hockey är den sämsta i hela hockey sverige.. eller iaf tråkigast..
Sv: Apropå nånting...
{10242}: Yes!
Lova att du vinkar när du står på bortastå i Väsby, med en varmkorv i näven, underläge 1-2
Lova att du vinkar när du står på bortastå i Väsby, med en varmkorv i näven, underläge 1-2
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{10242}: Grattis igen!
Timrå är hjärtat, bor i Växjö.
Lakers må vara tråkiga, men spelar åtminstone renhårigt. Inget trams som många andra lag.
Timrå är hjärtat, bor i Växjö.
Lakers må vara tråkiga, men spelar åtminstone renhårigt. Inget trams som många andra lag.
Sv: Apropå nånting...
{10242}: Runarup är en äkta Timråit!
Han bor i /runt Växjö o har bra koll på dom. Möter Timrå Växjö så vet vi härinne var han står i för klack… o inte är det i Växjös iaf!
Han bor i /runt Växjö o har bra koll på dom. Möter Timrå Växjö så vet vi härinne var han står i för klack… o inte är det i Växjös iaf!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{10242}: Överlägset vettifan. Ni kommer att få möta Djurgården och Björklöven ;)
+ 1
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Jo du det gör vi för att vi kommer ju överlägset gå upp direkt lol.. Väx upp gubben
Sv: Apropå nånting...
{10242}: Haha, nu vet vi varför folket drog senast. Jag hade också dragit om jag hört klapporna eka..
+ 7
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Om inte Ske hade gjort 0-1 , hur länge hade växjö spelat tråkhockey då ?
+ 2
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Hejar du egentligen på Växjö men väljer Timrå så att du inte ska sticka ut här på forumet?
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Lol du är triggerred för att du är från Småland.. Du är en dom där fake fansen hahaa
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Nej, precis. Det är ett taktiskt val man gjort att försöka döda sporten för att vinna. Dags för större målburar eller något sånt.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Även fin slashing på Söderström vid nästa chans om man nu ska dra upp regelbrott
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Jag som inte trodde färg kunde torka fortare… se vad fel jag hade. Hänt mer sista 10 minuterna än resten av matchserien… 😅
+ 4
Sv: Apropå nånting...
RunarUp:
Alltså, så fort SAIK gjorde 0-1 blrv det ju helt plötsligt underhållning
Alltså, så fort SAIK gjorde 0-1 blrv det ju helt plötsligt underhållning
Sv: Apropå nånting...
Om växjö hade spelat hela matchen som dom gör i tredje hade dom inte varit ( lika ) hatade
Sv: Apropå nånting...
{10242}: Fin crosschecking på Cooper där.
Vet vad DIF hade gjort.
Domarna är tyvärr köpta.
Vet vad DIF hade gjort.
Domarna är tyvärr köpta.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp:
Tre pinsamma saker med Växjö
1 Mållåten.
2 Klackens två ramsor. Inkl Sittplats ställ er upp
3 inte en egen produkt på isen
Tre pinsamma saker med Växjö
1 Mållåten.
2 Klackens två ramsor. Inkl Sittplats ställ er upp
3 inte en egen produkt på isen
+ 10
Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Väsby möter enda laget som har något att spela för (Kalmar).
Nybro - Piteå
Hudik - Troja
Spännande! Synd bara att Hudik sumpade målskillnaden ikväll.
Nybro - Piteå
Hudik - Troja
Spännande! Synd bara att Hudik sumpade målskillnaden ikväll.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
SCAarena: Tur för Växjö om det inte blir förlängning för så ekar det tomt i hallen. Reprisen av Rederiet börjar ju 22.
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Asså Växjö hur till och med mer flyt än Örebro... Hur är det ens möjligt? Dom har spelat riktigt dåligt!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Det blir en galen sista omgång i kvalet till hockeyallsvenskan, jag som såg sista omgången förra året hoppas på något liknande i år fast att hudik går upp 😄
Kalmar-Väsby
Hudik-Troja
Nybro-Piteå
Kalmar-Väsby
Hudik-Troja
Nybro-Piteå
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Hassan: Det har blivit två matcher på Hovet den här säsongen för undertecknad. Vinst båda gångerna!
Sv: Apropå nånting...
Sigge: Har du varit på ett fullsatt hovet? Jag hyser bara negativa känslor för djurgården men nog fasen är det tryck på hovet om det är folk där (vilket det nästan aldrig är)
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Undrar om det står på jumbotronen i Växjö när man ska klappa händerna och när man ska jubla? Precis som i TV-shop ;)
+ 3
Sv: Apropå nånting...
BlackBay: Udda taktik av Växjö. Tråka ut Skellefteå o hela hockey Sverige.
Sen när man väl ligger under DÅ rör man lite på sig. Otroligt.
Sen när man väl ligger under DÅ rör man lite på sig. Otroligt.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Första och förmodligen sista gången jag vart glad när dom gjorde mål. Skönt att tvåla dit den där självgoda semelätarenbtill klackledare i VLHÅÅÅ klacken dom intervjuade i paus
« Föregående · 2527739 · Nästa »


