Apropå nånting...
« Föregående · 2527739 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: bror Växjös hockey är den sämsta i hela hockey sverige.. eller iaf tråkigast..
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Hade fan varit kul om det fanns något trams kring Växjö, så klubben åtminstone väckte någon som helst känsla utöver zzzzzzz för oss utomstående.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Jahaja nu blev de en hundgård härinne blandat med pajkastning!!! Nu ska vi vara vänner o hoppas på skellet dunkar ut växtsjö!!!!
+ 10
Sv: Apropå nånting...
Andersson: För mig är kvalet till hockeyallsvenskan hetare och även roligare än SM-finalen. Haha det låter inte bra alltså men så är det. 😎😄
+ 5
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Bor också i Växjö. Nästan så man vill flytta därifrån pga tråkhockeyn de bjuder på. Hit me up om de finns någon ledig lägga i Timrå. Riktigt jävla less på årets final 😴
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Grabola: De där kunde ha varit Pudas karriär!!!! De skulle ha blivit en 5👿👿👿👿👿
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Synct: Han MÅSTE bli avstängd i efterhand!
Han sätter ut knät efter Pudas gjort sin riktningsförändring…
Han sätter ut knät efter Pudas gjort sin riktningsförändring…
+ 13
Sv: Apropå nånting...
Tycho: Börjar det inte bli lite fler tomma stolar i arenan nu? Kan väl inte vara nån innebandy så här sent va?
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Tycho: det är fan tomma stolar nu igen. Är det verkligen rederiet som lockar så mycket? Är det nåt annat lag som spelar i nån obskyr sport nånstans i närheten?
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Tycho: Tänk om man hade stora stålar som man inte visste vad man skulle göra med!!! Då skulle jag köpa Möller och Pudas o skänka dom med full lön till Timrå!!🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Sigge: hur kan den billiga puffen ge utvisning i finalen på övertid i match 3?
+ 2
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: kul om den hade varit i sudden , match 7 . Fast torskar saik är de nästan kört förvisso
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Andersson: ja men de har förtvivlat svårt att komma in mot mål. Plastsjö lär väl få ett slumpmål
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Hassan: iofs så är det klockan 11 på en torsdag kväll.. Vissa har barn eller måste jobba tidigt imorgon antar jag
Sv: Apropå nånting...
Pissiga domare igen.
Domaren som tar utvisningen på Lowe eller Cooper har klockren vinkel syns tydligt, väljer tripping på årets rättsligaste bentackling. Vilken sopa!
Men Lärking då?
Varför påtalar inte dom att situationen bör granskas för större straffet?
Vill kanske inte att deras skitbra förutsättningar ska påverka matchen?
Så får se crosscheckingen som ger tvåa på Saik…
Så glöm det argumentet….
Zebrorna är usla…
Domaren som tar utvisningen på Lowe eller Cooper har klockren vinkel syns tydligt, väljer tripping på årets rättsligaste bentackling. Vilken sopa!
Men Lärking då?
Varför påtalar inte dom att situationen bör granskas för större straffet?
Vill kanske inte att deras skitbra förutsättningar ska påverka matchen?
Så får se crosscheckingen som ger tvåa på Saik…
Så glöm det argumentet….
Zebrorna är usla…
+ 4
Sv: Apropå nånting...
{10242}: Du är uppenbarligen i behov av stöd. Liksom din förening.
Jag lovar att jag sett fler Växjö-matcher i år än du sett i ditt liv.
Imponerad av att dom tagit sig dit dom gjort med sin forwardsuppsättning. Botten fem
I SHL i år.
Jag lovar att jag sett fler Växjö-matcher i år än du sett i ditt liv.
Imponerad av att dom tagit sig dit dom gjort med sin forwardsuppsättning. Botten fem
I SHL i år.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{10242}: Hr inte mycket till övers för Brynäs, men trodde ni var läskunniga. Har inte skrivit att Lakers spelar roligt.
Men att ta sig till final. Förmodligen med en billigare trupp än er, är rätt imponerande.
Men att ta sig till final. Förmodligen med en billigare trupp än er, är rätt imponerande.
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Inser du inte att jag inte bryr mig vad du skriver om Brynäs!? Du person angrep mig vilket gjorde mig irriterad...Du är barnslig som satan
Sv: Apropå nånting...
{10242}: Haha. Inte konstigt att brownass är där de hör hemma med supportrar som dig. Hoppas ni blir kvar i lingonserien för evigt
+ 7
Sv: Apropå nånting...
{10242}: Inget du behöver fundera över med ditt bruna jävla inavlade lag. Dra åt helvete och lycka till mot Västervik 😂😂😂
+ 3
Sv: Apropå nånting...
+ 5
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jag är inte här för att skriva om Brynäs btw.. Inte konstigt när en klubb med en sån dålig standard blir kaxiga efter dom når topp 6 för första gången på 20 år..
Sv: Apropå nånting...
{10242}: Gå från en SM-final pga att börja jobba tidigt var det jag menade. Du skriver ju femton inlägg i halvminuten så du får ha koll pa vad du skriver till vem
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{10242}: Meeen snälla tror ingen timråit e smygplastare o Jaaa vi är skitglada över vår 5 e plats i år de skulle nog ni oxo ha varit men nu blev de som de blev för er bara komma ihop o bryta ner!! Yeeeeezzz Skellefteå 👍👍👍👍👍
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Man vill inte bjuda frustrerade allsvenska supporter någon medvind men Växjö suger!
Sjukt tråkiga och går hårt på ben och slår hejvilt!
Med domare som dömer hockey ist för hemmalags publik slickande så hade faan inte Växjö varit med denna matchen!
Sjukt tråkiga och går hårt på ben och slår hejvilt!
Med domare som dömer hockey ist för hemmalags publik slickande så hade faan inte Växjö varit med denna matchen!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{10242}: Stackare, stackare.
Hoppas det går bättre för dig i fortsättningen.
Hoppas det går bättre för dig i fortsättningen.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
SÅJA var det ja . Rättvisa och lite spänning kvar i finalen , nu kan man ju titta på lördag . Nu ska jag sova och utan att nämna något namn så bör fler göra detsamma
+ 10
« Föregående · 2527739 · Nästa »