Apropå nånting...
« Föregående · 2530022 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Vet att många gillar Stockholmspubliken, jag tycker dom är lika vämjeliga som Garpenlöv.
Skriker som fjortisar när motståndarna tittar på dom. En sak att hjälpa sitt lag, en annan att bara vara korkade.
Skriker som fjortisar när motståndarna tittar på dom. En sak att hjälpa sitt lag, en annan att bara vara korkade.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Vet inte hur många gånger Modo har gjort mål på kontring när DIF skjuter i täcket sen har man tre spelare som är bakom pucken och inte hinner backchecka. Såna där mål är hela anledningen till att man inte ser så många backmål i SHL.
Sen domarn vafan. Modo får med sig varje 50/50 situation till PP och djurgården får väl med sig 20/80 typ.
Sen domarn vafan. Modo får med sig varje 50/50 situation till PP och djurgården får väl med sig 20/80 typ.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Grattis Djurgården till shl avancemanget…
Grattis Timrå för värvningen av Bernhardt.
Ops 4-6
Grattis Timrå för värvningen av Bernhardt.
Ops 4-6
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Fattar ingenting av domarnivån. Två spelare krokar i varandra, modospelaren ligger kvar (den har man ju aldrig sett förr 🤔) och sen får man PP?
+ 2
Sv: Apropå nånting...
MoDo tappade 1-4 i 4:e SM-finalen 1999 också. Nu kan det hända igen. För att inte tala om matchen mot Leksand 2016…
+ 2
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ja den värvningen lär Skellefteå ångra men det är ju lite som med HV71 där. Dom kan prova honom i några ströbyten och duger han inte så har dom 5-6 andra spelare som kan kliva in på den platsen.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{297}: Så kanske det är också. Väldigt många spelare på kontrakt redan som behövs köpas ut.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{297}: Det sjukaste är ju att Woods ska till Saik om Modo inte går upp. De supportarna måste hålla alla tummar och tår för Modo nu
+ 1
Sv: Apropå nånting...
DenRöda: Hade inte Woods kontrakt om Modo går upp? Där är ju en spelare till som inte kommer bli en positiv injektion i SHL. Definitivt inte om han förväntas bli en bärande spelare på något sätt.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Modo har i princip ett helt komplett lag redan. Vela, Woods, Svenningson, Halloran och Brickley är väl de enda vars kontrakt går ut efter säsongen. Målvakternas kontrakt går också ut. Dom kan i princip bara värva 5 utespelare och 2 målvakter om dom inte satsar rejält och köper ut vissa spelare. Ponera att Rundblad redan är klar dessutom.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Grejen är ju den att HV hade en av ligans största egna kapital, även inräknat med vändan ner i i HA.
Hinken har gjort samma misstag som Nubben. Han har signat för många kontrakt med spelare som gäller i SHL. Det kommer kosta mycket kosing att lösa ut alla dom.
Sen är dom sena in på marknaden med på det.
Hv hade turen att få hem lite hemvändare i samma svep som de gick upp. De blev en stor bidragande osrak till att de klarade sig utan kval. Tänker på Peterson bland annat.
Hinken har gjort samma misstag som Nubben. Han har signat för många kontrakt med spelare som gäller i SHL. Det kommer kosta mycket kosing att lösa ut alla dom.
Sen är dom sena in på marknaden med på det.
Hv hade turen att få hem lite hemvändare i samma svep som de gick upp. De blev en stor bidragande osrak till att de klarade sig utan kval. Tänker på Peterson bland annat.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{297}: Ja dom räknar dessutom med att lösa ut spelare med kontrakt, samt en helt ny förstafemma på det.
Det ska bli intressant att se vad som sker där, OM dom nu går upp vilket allt pekar på 😅
Det ska bli intressant att se vad som sker där, OM dom nu går upp vilket allt pekar på 😅
Sv: Apropå nånting...
{297}: Då skall vi också ha i åtanke att HV har en helt annan status ute i hockeyvärlden med en plump i protokollet med den snabba vändan ner och upp från HA.
Modo har inte den dragningskraften och lär inte få spelare lika lätt bara tack vare klubbmärket, som ändå HV har. Modo har tappat mycket efter många år i HA.
Modo har inte den dragningskraften och lär inte få spelare lika lätt bara tack vare klubbmärket, som ändå HV har. Modo har tappat mycket efter många år i HA.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Garpen har haft flera månader på sig att sätta ett spelsystem. Man blir alldeles matt.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: blir intressant att se vilka spelare Modo får tag på under silly. Vi såg ju HV71 som hade hur mycket pengar som helst men som hade svårt att få tag på spelare som höll måttet. Rent generellt känns det inte som att pengarna var problemet för många lag utan snarare utbudet. Modosupportrarna räknar kallt med att man ska kunna värva en helt ny förstakedja. Jag är tveksam.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Snekäftsgarpen står och ser ut som om han är överårig och halvsenil på en fest och inte fattar vad alla har så roligt åt
+ 4
« Föregående · 2530022 · Nästa »
Sjuk match med många mål iaf.. 😬