Apropå nånting...
« Föregående · 2530022 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Roligt med Modo i SHL. Nånting har fattats oss.
Bernie lär inte spela för oss nästa säsong.
Undrar vilken back det blir nu? Enda spännande i sillyn framöver.
Bernie lär inte spela för oss nästa säsong.
Undrar vilken back det blir nu? Enda spännande i sillyn framöver.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{297}: Kan du lova att inte kommentera en domarinsats i en månad så vinner du en fri inbjudan till domarutbildning
+ 3
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Dr.Krykov: Hoppas det slickas lite mindre modoröv här inne när dom väl klivit upp igen.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: MoDo har för många dumma spelare så de kan fortfarande förlora det här...
Sv: Apropå nånting...
+ 3
Sv: Apropå nånting...
SCAarena: nästan så att man blir förvånad när nån av målvakterna väl lyckas göra en räddning
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{297}: Jag gillar inte Modo. Har inte mycket övers för den föreningen.
Men jag tar hellre derbyn före att djurgården ska gå upp. Speciellt nu när Brynäs åkte ur.
Men jag tar hellre derbyn före att djurgården ska gå upp. Speciellt nu när Brynäs åkte ur.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Näe haha, men en riktigt rolig match! 13 mål, i samma match, i en final. När hände det senast?
Sv: Apropå nånting...
Chrille: jag har dömt hockeymatcher, tro det eller ej! Jag kan inte lova något men jag kan fråga om JFK kan komma in här och balansera bilden något.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: En riktigt sjuk match! Om MoDo går upp ska det mycket till för att de inte ska åka ut direkt.
Det här kan bli bra.
Det här kan bli bra.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
+ 10
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak:
Alldeles för sjuk och kaosartad för min smak. Vill ha mer kontroll och disciplin. Men det är jag det.
Alldeles för sjuk och kaosartad för min smak. Vill ha mer kontroll och disciplin. Men det är jag det.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Såhär slut är man ju normalt bara efter Timråmatcher…
Ska bli spännande att se vad DIF gör av det sista momentum, om de kan spinna vidare eller om de faller ihop helt.
Ska bli spännande att se vad DIF gör av det sista momentum, om de kan spinna vidare eller om de faller ihop helt.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Underhållningsvärdet får 5/5. Hockeyhantverket av båda lag är ju 0/5.
6-7 i en match 4 i finalen, det säger en del om båda lagens försvarsspel.
6-7 i en match 4 i finalen, det säger en del om båda lagens försvarsspel.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
"Inlägg av Dauber » 2023-04-23 20:06:47
"Vill höra både kg och garpen kapa dommaren vid fotknölarna, hoppas du dör i en bilolycka på vägen hem hora"
Härlig nivå på DIF's forum.
"Vill höra både kg och garpen kapa dommaren vid fotknölarna, hoppas du dör i en bilolycka på vägen hem hora"
Härlig nivå på DIF's forum.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
{297}: Ja, men som neutral tittare går jag endast efter underhållningsvärdet 🤘🏼
Sv: Apropå nånting...
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Synct: haha det var väl den där ” Dauber ” som skulle mörda modo?
Låter som han borde sitta inlåst på en rättspsykiatrisk avdelning, han kan inte må så bra.
Låter som han borde sitta inlåst på en rättspsykiatrisk avdelning, han kan inte må så bra.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Synct: Ett bevis på att nätet borde stängas för intagna på slutna anstalter?
Eller en genomsnittlig DIF:are?
Eller en genomsnittlig DIF:are?
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Kul att dom bryter mitt i intervjun för att promota ”Ring Kronofogden” på TV12, är det djurgårdens misslyckade kval man avser eller är det modos nästkommande lagbygge man syftar på? 🤔
+ 12
Sv: Apropå nånting...
Jag gillar inte Modo direkt, men efter allt jävla gnäll från jurgårn så är det svårt att tycka om dom!
+ 4
« Föregående · 2530022 · Nästa »
Sjuk match med många mål iaf.. 😬