Apropå nånting...
« Föregående · 2534112 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
+ 6
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Det är precis sånt man vill ska avgöra en final, en avbruten klubba som kastas iväg? Låt lagen spela, Modo har haft en sån otrolig fördel av domarna hela serien men man har också varit marginellt bättre så det flyger under radarn.
Sv: Apropå nånting...
Mer och mer Djurgården. Gillar deras snabba uppspel och deras ungdomskedja som spelar inspirerande. Rensfelt dark joker. Schilling kanske sätter sitt fjärde självmål i slutspelet. Vem vet.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: Mycket billig utvisning på helt fel spelare. Beställd från högre ort luktar det.
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Jag tror att det bara är i SHL man måste gå och spela innebandy om det blir förlängning.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Det jag tycker är värst/sämst/hatar mest är Sundsvallsbor som håller på Modo.
+ 8
Sv: Apropå nånting...
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Frågan är om inte domarna borde ha agerat när den avbrutna klubban kastades iväg. Men då hade väl Garpenlöv blivit riktigt arg.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Det finns bara en fördel om Modo går upp och det är derbyna allt annat är det skit, om Djurgården går upp är jag likgiltig
+ 1
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: BP Modo. Frågan är om inte det här blir matchavgörande ändå.
Ganska billig utvisning dock.
Ganska billig utvisning dock.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Ser ut som vårt PP gjort ibland. Inga avslut och man vinner aldrig andrapucken.
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Stämmer fint de, ja han hade jag velat se i Timrå. Även backen Hammarlund, minns ej förnamnet 😅👏🏼
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{297}:
Medvetet jinxat till fördel DIF förstår jag. Gör det motsatta. MoDo har för taskiga nerver helt enkelt. Klarar aldrig av situationer som denna. Har aldrig gjort. Grattis Djurgården!
Medvetet jinxat till fördel DIF förstår jag. Gör det motsatta. MoDo har för taskiga nerver helt enkelt. Klarar aldrig av situationer som denna. Har aldrig gjort. Grattis Djurgården!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: "Jag är en av dom bästa i svensk hockey på det här". D v s att bryta in från kanten och sätta pucken. Underbar sägning.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Har kollat lite extra på honom sen en tid. Så himla dålig är han inte. Däremot har han en backkompis som är totalt kass… Nänsen eller vad han heter.
Framåt är karln duktig. Tror inte han skulle göra bort sig hos oss faktiskt… men jag har ingen aning.
Vill dock ha en riktig klassback först o främst.
Framåt är karln duktig. Tror inte han skulle göra bort sig hos oss faktiskt… men jag har ingen aning.
Vill dock ha en riktig klassback först o främst.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{297}: Timråpojken Andreas Öhgrens grabb Liam Öhgren avgör tror jag.
HAN SÄNKER MODO IKVÄLL
HAN SÄNKER MODO IKVÄLL
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Andersson:
Man kan inte tänka så. Tre minuter är en evighet i den här sporten. Särskilt när man bara leder med ett mål. Inte mycket bättre vad gäller fotboll heller. Giffarna hade ju lätt tappat en tvåmålsledning till förlust på samma tid.
Man kan inte tänka så. Tre minuter är en evighet i den här sporten. Särskilt när man bara leder med ett mål. Inte mycket bättre vad gäller fotboll heller. Giffarna hade ju lätt tappat en tvåmålsledning till förlust på samma tid.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Bernard kan sitta i bastulougen hela nästa säsong bara djuu knyter ihop säcken!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{9037}: Modo tar det här. Djurgården har inte orken när det är långt till båset, så har det sett ut i många matcher. Djurgården har dessutom svårt att spela sig ur egen zon och får mest fokusera på att rensa och således ge bort pucken omgående. Lever dom igenom första sudden så avgör djurgården.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
När det var 3 min kvar såg de ut som modo , men antagligen skiter det sig. Pappnerver
+ 3
« Föregående · 2534112 · Nästa »
Ja, NSK är okej.