1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Apropå nånting...


Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: då vann vi dessutom mot ett lag som kom från shl..det här är ju en allsvensk final mellan två allsvenska lag.

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Ah, du vill beställa en Oskarshamn & co? Plusmeny på den? 😏

Sv: Apropå nånting...
{9037}: Vad gjorde vi mot Kallekrona när vi gick upp då?

Sv: Apropå nånting...
Jag ska åka upp på söndag o se matchen live. Djurgården blir första laget som vänder 1-3 till vinst. Historiskt!

Sv: Apropå nånting...
Nu njuter cmore. Man kan tro att djuren har gått upp. Och Gringarpen myser...

Sv: Apropå nånting...
{9908}: har vi tur stoppar corona finalen och shl beslutar att ställa in säsongen och stänga upp och ner flyttning... I kid

Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: Fruktansvärt att vara supporter till nåt av lagen.
Jag tyckte att det var nog så spännande o jobbigt när vi städade av Djurgården i 4 raka.

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: fram med näsdukarna, nu blir det en game 7.

Vill lägga till att det blev precis som jag sa förutom att Modo inte hade så mycket press i period 4.

Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Ajjemen, 2 jublingar är fler än 6 fingrar..

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Herrejävlar vilken nerv i serien. Sjukt spännande på söndag. Do or die för båda lagen.

Sv: Apropå nånting...
Fy faan det är fredag och vooodooo torskar. Det har man varit med om förr så att säga. Känslan är fantastisk. Kom igen nu Kruger och lira på söndag!

Sv: Apropå nånting...
{9908}: 😂

Sv: Apropå nånting...
Tror Kulltorp är gårdare, två ggr måste han jubla i forumet herregud

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Förläng lidandet bara, för oss som inte vill ha upp något av lagen! 😤

Sv: Apropå nånting...
Det är självklart att vi ska en Game 7, härligt

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: välkommen till Timrå kan vi snart säga till David Bernhardt

Sv: Apropå nånting...
Jahopp en game seven väntar.

Sv: Apropå nånting...
Klockan klämtar, seger Dif.

Sv: Apropå nånting...
JAAAAAAAAA! DJURGÅRDEN!!

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Sv: Apropå nånting...
Chrille: Japp de gör ju det, jag känner ett par stycken. Ena har även spelat i Bergeforsen, troligen bitter bara.

Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: De har inget seniorlag längre, jag hoppas de tar upp det igen.

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Haha den var bra!

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Om du kollar på de så gillar de Modo.

Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae:

Tja, de kunde ju intervjua någon som inte representerar DIF för en gångs skull…

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Haha, DIFs kostymnisse står och pratar om vad ishockey verkligen är - framför kameran passerar publik i fotbollströja efter fotbollströja.

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: men Sundsvall Hockey är väl som IFK Sundsvall, dom har blivit uppäten!

Sv: Apropå nånting...
bar mofftak:

Ja, NSK är okej.

Sv: Apropå nånting...
Har någon sett Svedeamannen? Vore kul o se hur pulsen är där nu.

Sv: Apropå nånting...
Chrille:

Nej, de finns inte.

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Är det okej om man håller på NSK?

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Timråbor som håller på Sundsvall då? Finns dom?

Sv: Apropå nånting...
Villervalla:

Det jag tycker är värst/sämst/hatar mest är Sundsvallsbor som håller på Sundsvall.

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Som Forsberg…

Sv: Apropå nånting...
{9682}:

Ja, och särskilt när jag är besinningslöst förbannad.

Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Det är precis sånt man vill ska avgöra en final, en avbruten klubba som kastas iväg? Låt lagen spela, Modo har haft en sån otrolig fördel av domarna hela serien men man har också varit marginellt bättre så det flyger under radarn.

Sv: Apropå nånting...
Mer och mer Djurgården. Gillar deras snabba uppspel och deras ungdomskedja som spelar inspirerande. Rensfelt dark joker. Schilling kanske sätter sitt fjärde självmål i slutspelet. Vem vet.

Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: Mycket billig utvisning på helt fel spelare. Beställd från högre ort luktar det.

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Du kan hockey!

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Jag tror att det bara är i SHL man måste gå och spela innebandy om det blir förlängning.

Sv: Apropå nånting...
Det jag tycker är värst/sämst/hatar mest är Sundsvallsbor som håller på Modo.

Sv: Apropå nånting...
bar mofftak:

Garpen och Stoppel borde man bara sätta handfängsel på och piska jävligt hårt.

Sv: Apropå nånting...
Det blir Brodin (dif ) eller Vela (modo )

Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Ska inte publiken gå hem snart?

Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Korv gubbe stoppel hade domarchefen redo på telefonen

Sv: Apropå nånting...
Frågan är om inte domarna borde ha agerat när den avbrutna klubban kastades iväg. Men då hade väl Garpenlöv blivit riktigt arg.

Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Det finns bara en fördel om Modo går upp och det är derbyna allt annat är det skit, om Djurgården går upp är jag likgiltig

Sv: Apropå nånting...
{9037}: Vad va det där? Armen hålls i och han dör? Humor.

Sv: Apropå nånting...
Där snackar vi om att lägga sig

Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: BP Modo. Frågan är om inte det här blir matchavgörande ändå.

Ganska billig utvisning dock.

« · 2534235 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer