Apropå nånting...
« Föregående · 2534235 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: då vann vi dessutom mot ett lag som kom från shl..det här är ju en allsvensk final mellan två allsvenska lag.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Jag ska åka upp på söndag o se matchen live. Djurgården blir första laget som vänder 1-3 till vinst. Historiskt!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Nu njuter cmore. Man kan tro att djuren har gått upp. Och Gringarpen myser...
+ 6
Sv: Apropå nånting...
{9908}: har vi tur stoppar corona finalen och shl beslutar att ställa in säsongen och stänga upp och ner flyttning... I kid
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: Fruktansvärt att vara supporter till nåt av lagen.
Jag tyckte att det var nog så spännande o jobbigt när vi städade av Djurgården i 4 raka.
Jag tyckte att det var nog så spännande o jobbigt när vi städade av Djurgården i 4 raka.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: fram med näsdukarna, nu blir det en game 7.
Vill lägga till att det blev precis som jag sa förutom att Modo inte hade så mycket press i period 4.
Vill lägga till att det blev precis som jag sa förutom att Modo inte hade så mycket press i period 4.
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Herrejävlar vilken nerv i serien. Sjukt spännande på söndag. Do or die för båda lagen.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Fy faan det är fredag och vooodooo torskar. Det har man varit med om förr så att säga. Känslan är fantastisk. Kom igen nu Kruger och lira på söndag!
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Förläng lidandet bara, för oss som inte vill ha upp något av lagen! 😤
+ 9
Sv: Apropå nånting...
Chrille: Japp de gör ju det, jag känner ett par stycken. Ena har även spelat i Bergeforsen, troligen bitter bara.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: De har inget seniorlag längre, jag hoppas de tar upp det igen.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Haha, DIFs kostymnisse står och pratar om vad ishockey verkligen är - framför kameran passerar publik i fotbollströja efter fotbollströja.
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: men Sundsvall Hockey är väl som IFK Sundsvall, dom har blivit uppäten!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 6
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Det är precis sånt man vill ska avgöra en final, en avbruten klubba som kastas iväg? Låt lagen spela, Modo har haft en sån otrolig fördel av domarna hela serien men man har också varit marginellt bättre så det flyger under radarn.
Sv: Apropå nånting...
Mer och mer Djurgården. Gillar deras snabba uppspel och deras ungdomskedja som spelar inspirerande. Rensfelt dark joker. Schilling kanske sätter sitt fjärde självmål i slutspelet. Vem vet.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: Mycket billig utvisning på helt fel spelare. Beställd från högre ort luktar det.
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Jag tror att det bara är i SHL man måste gå och spela innebandy om det blir förlängning.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Det jag tycker är värst/sämst/hatar mest är Sundsvallsbor som håller på Modo.
+ 8
Sv: Apropå nånting...
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Frågan är om inte domarna borde ha agerat när den avbrutna klubban kastades iväg. Men då hade väl Garpenlöv blivit riktigt arg.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Det finns bara en fördel om Modo går upp och det är derbyna allt annat är det skit, om Djurgården går upp är jag likgiltig
+ 1
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: BP Modo. Frågan är om inte det här blir matchavgörande ändå.
Ganska billig utvisning dock.
Ganska billig utvisning dock.
+ 2
« Föregående · 2534235 · Nästa »