Apropå nånting...
« Föregående · 2535580 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Tittar ni fortfarande på hockey? Det är ju snooker-VM på Eurosport. En belgare glänser!
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Synct: Vill poängtera att jag bara tycker att detta är skit, att mordor går upp. En svart dag för oss Timråiter.
+ 11
Sv: Apropå nånting...
Linkovich: Det har vi väl vetat hela tiden i och för sig? Snart måste vi dras med dom till vardags.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{297}: Finns egentligen ingen spelare i finallagen som jag vill ha.
Spelare till andra och tredjeligan har vi bättre av redan.
Spelare till andra och tredjeligan har vi bättre av redan.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{297}: Själv tar jag ju Lekkermaki före Södergren alla dagar. Enorm uppsida och högerskytt
Sv: Apropå nånting...
Rallarn: vafan håller mordorfansen på med nåt de slänger in skit på isen hela tiden. Pinsamt dåliga fans
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Pyrret: Lekkerimäki tycker jag varit helt osynlig i finalen. Kan man inte sticka ut i allsvenskan så har man definitivt inget i Timrå att göra. Kan inte se nån spelare i endera laget som skulle tillföra något. Möjligtvis Bernhardt men det är ju ett gigantiskt wild card. Poängspelarna är för dåliga och rollspelare har vi redan. Södergran möjligtvis men vem skulle han ersätta?
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{297}: Zacke gjorde ju guld av sand med Johansson, Harju kanske börjar bli till åren men kanske Klasen vore något för Hinken att kika närmare på?
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Rallarn: Förstår inte om du är ironisk eller inte nu. Ska Michael Zajkovski göra en målvakt av gudlevskis? Dom hade för fan lika gärna kunnat värva Svedberg, han hade varit bättre. Johan Harju, då menade du han som gled runt på en skridsko i Modo för två säsonger sedan i allsvenskan? Inte en chans att han har något i SHL att göra.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
{297}: Johan Harju kanske vore ett bra tillskott, Zacke kommer boosta tränartrojkan helt klart.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Nu när det är i det närmaste är klart att Djurgåårn spelar vidare i HA .smyger sig en liten Undran på hur många dar vi behöver höra att shl måste utökas?.🙄är det fram till juli eller ännu längre?
+ 7
Sv: Apropå nånting...
{297}: Jag hoppas fortfarande på en pandemi och en nedstängning innan denna matchserie är slut…. Det börjar se dystert ut för det
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Jag tror det hade blivit godkänt. DIF har rätt mycket flyt med domslut men det hjälper inte.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Rallarn: Bernhardt blir kvar. Gudlevskis kanske 2a målvakt. Dickinson och Vela bör kunna bli kvar. Halloran? Ja kanske
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Rallarn: Det bästa är väl om Modo får behålla hela laget? 😁. Har dom 1 back och 1 forward som håller för SHL?
+ 6
Sv: Apropå nånting...
HAHAHAHA HERREGUD HALLORAN
målet hade ju dock inte blivit godkänt men att han fortfarande missar målet
målet hade ju dock inte blivit godkänt men att han fortfarande missar målet
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Vilka mer tror ni får behålla ? Vi kan väl dra igång en Modo silly härinne
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{297}: Min kommentar där jag skämtade och skrev "era jävla Djurgårdsas!" blev borttaget 😎 Vi får se om detta får vara kvar
+ 6
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Tror att Karlin blir kvar i SHL. Han klarar matchvikten lätt 😎
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Nä det kommer de inte att någonsin göra, många av de iaf, riktigt jäkla dryga brukar de vara.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: kan man få en kommentar från gestapo (moderator) varför det tas bort inlägg på löpande band? Har det kommit till nya forumregler som man behöver ta hänsyn till?
Vilket jävla skämt.
Vilket jävla skämt.
+ 11
« Föregående · 2535580 · Nästa »
Förbannat kul att få surströmmingsderby.
Förbannat surt att Modo går bra.