Apropå nånting...
« Föregående · 2620606 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
{9908}: Kronwall var saklig, nyanserad o balanserad. Mycket bra det han sa. Wikegård onyanserad.
+ 9
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Två viktiga matcher framöver kan man säga (Leksand och Linköping) om vi vill positionera och befästa oss bland topp 6.
+ 7
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Tycker Kronwall satte ord på hur man känner kring detta, när han gick igenom Ante-gate. Speciellt för oss som känt oss väldigt tudelade och sentimentala kring allt som hänt. Istället för att typ nedvärdera det till att man bryr sig om Ante pga någon intervju mot Djurgården eller för att man är för svågerpolitik.
Vi hade inte varit där vi är utan Ante! Punkt.
Allt kring det här blev fel.
Men det behöver inte fortsätta bli fel, det är vågat av Kapanen och jag hoppas han slipper se jättedum ut om typ ett år, och att vi istället drar en jävla massa nytta av detta.
Vi hade inte varit där vi är utan Ante! Punkt.
Allt kring det här blev fel.
Men det behöver inte fortsätta bli fel, det är vågat av Kapanen och jag hoppas han slipper se jättedum ut om typ ett år, och att vi istället drar en jävla massa nytta av detta.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Man vill ha ut OINK men det är ganska bra om nåt mer etablerat lag ryker också. Nån gång behöver vi en räddningsplanka igen (förhoppningsvis inte i år) och OINK är en pålitlig sådan.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{9566}: Hat-lag efter serien med Lehtonen. IKO och HV i kval vore en dröm.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Skulle OINK klara av kliva över strecket till slut är det inget annat än beundransvärt. The great escape...sen må man tycka hur illa som helst om dem. Men det vore en väldigt bragd om de lyckas.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Nu blir det en Wirre! Jodå barskåpet står öppet. Hörde hur det klirrade till vid 5-2.
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Oskarshamn vänder och vinner 4-1 borta mot Rögle som nyss bytt tränare. Rögle är i fritt fall! Bottenlagen är rädda för Oskars nu det kan ni lita på.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Andersson: JJ var bra förutom det insläppta första skottet .
Vi har två helt okej målvakter..💪
Vi har två helt okej målvakter..💪
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Söderöver: Du behöver inte vara lallare för att se lite nyanser i motgång.
Känns som en dryg handfull trynen som alltid dyker upp när det går dåligt, och försvinner lika snabbt om det vänder.
Håller fast vid att det är tomtar som bara sprider dynga. Tillför noll och nada.
Känns som en dryg handfull trynen som alltid dyker upp när det går dåligt, och försvinner lika snabbt om det vänder.
Håller fast vid att det är tomtar som bara sprider dynga. Tillför noll och nada.
+ 9
Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Wedin grym ikväll! Han växer mer och mer. Kan det lossna på riktigt nu efter 2 mål?
Per Svensson, EA, OJ och Mieho också mycket bra ikväll.
Hoppas att vi kan bygga på detta nu och få in mer självförtroende i vårt spel.
Per Svensson, EA, OJ och Mieho också mycket bra ikväll.
Hoppas att vi kan bygga på detta nu och få in mer självförtroende i vårt spel.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: känner mig träffad..
Förlåt att jag inte lallar och ser fantastiska möjligheter i allt jävla tröga loja spel.
Jag önskar att det inte levererar sådana hemska känslor hos dig…
Förlåt att jag inte lallar och ser fantastiska möjligheter i allt jävla tröga loja spel.
Jag önskar att det inte levererar sådana hemska känslor hos dig…
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Härligt vi vinner för första gången på 10 långa år mot Skellefteå!
Vi har brutit förbannelsen och spöket mot både Skellefteå och Färjestad i år. Och Ante får lite arbetsro. Underbart!
Vi har brutit förbannelsen och spöket mot både Skellefteå och Färjestad i år. Och Ante får lite arbetsro. Underbart!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Ställning 0-3 mot Leksand inför sista. Ante ses lämna över Timrå-pinen från kavajen till Jokinen som tar hans plats i båset.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Detta såg man aldrig komma..... grymt skönt trendbrott att äntligen besegra Skellefteå .... dessutom på bortais
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Helt sjukt att vi lyckades plocka 3 poäng efter den kanske sämsta förstaperren den här säsongen. Tack som fan att 1) Skellet var usla, och 2) vi äntligen kunde utnyttja det.
Hur många hann med mig tänka "nu jävlar blir det mål" när Wedin gjorde sin uppåkning? B a r a han som kan göra det där i kväll. Och i det läget.
FBK borta: check
Skellet borta: check
Dags att köpa ett gäng triss tror jag.
Hockey är en, ibland, underbar sport!!!1
Hur många hann med mig tänka "nu jävlar blir det mål" när Wedin gjorde sin uppåkning? B a r a han som kan göra det där i kväll. Och i det läget.
FBK borta: check
Skellet borta: check
Dags att köpa ett gäng triss tror jag.
Hockey är en, ibland, underbar sport!!!1
+ 10
Sv: Apropå nånting...
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Gött att matchen i fjollröven är sen så man kan se nubben Boyz vinna över Bitelinez.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{9908}: Har hört att man tar det period för period. Max 2 dåliga perioder till på raken och Jokinen står där redo i katakomberna att stå i båset i 3:e perioden.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Grattis alla surkukar och domedagsprofeter.
Hoppas ni kryper tillbaka in i era deprimerade ursäkter till liv
Förlåt, var bara tvungen att spy lite.
Hoppas ni kryper tillbaka in i era deprimerade ursäkter till liv
Förlåt, var bara tvungen att spy lite.
+ 19
Sv: Apropå nånting...
Ruggigt skönt. Kredd även till JJ som släpper 1-0 lite enkelt men sen kommer han upp stort.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Vad händer med Ante nu då? Får han 2 matcher till, eller är det efter Leksandsmatchen beslutet tas?
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Osäkert, men vet att Jenniffer som nu är på Expressen ju kom ut med info om att det var osäkert med förlängning med Ante efter att ha varit lite hos Timrå och snokat..
+ 1
Sv: Apropå nånting...
TD: samtidigt, Vaffan vet dom/vi om OJ? Och hans ledarskap?
Ja han har sannolikt stark influens från USA men det finns ju dom som lyfter att han varit duktig att generera positiv individuell utveckling hos unga spelare…
Det finns mycket att diskutera kring detta men någon läckte detta innan föreningen var redo att prata om saken så man får nog finna sig i att prata mer om saken när mer är känt som fakta..
Vidare: bra Timrå!!!!!!
3e gubben lägre än glocalnet och JJ lyckas släppa in en puck som sannolikt för en målvakt på hans nivå är lättare att rädda än släppa in…
Ja han har sannolikt stark influens från USA men det finns ju dom som lyfter att han varit duktig att generera positiv individuell utveckling hos unga spelare…
Det finns mycket att diskutera kring detta men någon läckte detta innan föreningen var redo att prata om saken så man får nog finna sig i att prata mer om saken när mer är känt som fakta..
Vidare: bra Timrå!!!!!!
3e gubben lägre än glocalnet och JJ lyckas släppa in en puck som sannolikt för en målvakt på hans nivå är lättare att rädda än släppa in…
Sv: Apropå nånting...
Söderöver: Hänger inte med här, vet vi om att det läckt från Timrå? Kan ju lika väl vara nån finne som pratat?
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Spelar ingen roll vad alla tycker jag håller stenhårt på kapanen han har sett att någe e fel o därför agerat med att värva en enl mig en som kan vända vår kräftgång åt båda håll en sisustinn stenhård jävel som inte kommer att lägga nåra fingrar emellan de e va ja tror!!!😎
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Locket är på och Kapanen blev tvungen enligt info jag fått inget kommer ut men visst Wiken har rätt NHL stilen och finish line märklig
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: -"Fan vi måste ge Lindvall fler minuter...
-Mmmmm...När ska han stå då?
- Jo visst fan, mot ineffektivaste laget i serien såklart!"
Hoppas deras cynism biter dem rejält i arslet isf..
-Mmmmm...När ska han stå då?
- Jo visst fan, mot ineffektivaste laget i serien såklart!"
Hoppas deras cynism biter dem rejält i arslet isf..
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Min syn på det från tv4play:
Kapanen: svagt att inte kommentera.
Tv4play: lätt att såga när man inte får 50% av de inblandades syn.
Föreningen/laget: jävla sopa eller amatör eller sabotör som läckte detta innan inblandade var informerad!
För jag är fruktansvärt jävla irriterad över det! Det skadar laget/föreningen/bolaget hårdare än mitt idoga sågande av enskilda spelare på ett supporterforum!
Men men!!!!
Kämpa nu era jävla rödvita krigare!
Tagga upp Hartmann! Ta chansen!
Dahlén: sikta nu!
Kapanen: svagt att inte kommentera.
Tv4play: lätt att såga när man inte får 50% av de inblandades syn.
Föreningen/laget: jävla sopa eller amatör eller sabotör som läckte detta innan inblandade var informerad!
För jag är fruktansvärt jävla irriterad över det! Det skadar laget/föreningen/bolaget hårdare än mitt idoga sågande av enskilda spelare på ett supporterforum!
Men men!!!!
Kämpa nu era jävla rödvita krigare!
Tagga upp Hartmann! Ta chansen!
Dahlén: sikta nu!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{9566}: Spelare kanske tycker en sak men inte visar det så mycket mot Ante? Mycket olyckiigt måste redas ut
Nu kör vi viktig match!
Timrå kom igen! Visa vad ni kan ikväll spela för Ante
Nu kör vi viktig match!
Timrå kom igen! Visa vad ni kan ikväll spela för Ante
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Oerhört olyckligt det som drabbar TIK nu, Ante hade absolut ingen aning om att det skulle hända, känns konstigt om en tränare tappat omklädningsrummet och inte vet om att han inte får nån fortsättning.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Dålig research. Dom går på det lilla dom sett o hänt i media.
Bra att Kapanen håller tyst. Ingen mer pajkastning nu genom media.
Bra att Kapanen håller tyst. Ingen mer pajkastning nu genom media.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Synct: Med tanke på att det inte enbart var han som tog beslutet så är det inte 100% hans ansvar att det inte läcker ut.
Kan lika gärna ha varit någon gubbe i styrelsen som har surrat bort sig.
Kan lika gärna ha varit någon gubbe i styrelsen som har surrat bort sig.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Bättre att det kommer fram nu än mitt i slutspelet eller bland dom sista matcherna på ordinarie serie
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Greven: Alltså att han kommer se jättebra ut?
Lite av en diss men de är ju vårt största spöke.
Lite av en diss men de är ju vårt största spöke.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
SCAarena: Japp. Kapade jäms med fotknölarna. Kapanen inte värd kattskit enl. Wikegård.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Ingen av gubbarna i studion är imponerad över kapanens drag 😂 Dom lär å andra sidan inte ha koll på uppgifterna ang spelartruppens vilja
+ 10
Sv: Apropå nånting...
SCAarena: Ja jag hör. Totalsågning.
Ante måste styra vår ”bondklubb”,
Ja det är väl så dom ser på Timrå. En bondklubb.
Ante måste styra vår ”bondklubb”,
Ja det är väl så dom ser på Timrå. En bondklubb.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Dåligt med tränarbyte och av Kapanen säger Wikegård. Han tror att det blir stökigt i Timrå
« Föregående · 2620606 · Nästa »