Apropå nånting...
« Föregående · 2635223 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Costanza: svänger fort i hockey... förra måndagen satt man och räknade på vilket poängsnitt vi behövde för att slippa kvala och efter de senaste två matcherna räknar vi på hur vi ska ta top6 igen.
+ 13
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Starkt av er att komma tillbaka från all skit och ta 6p. Kan börja titta uppåt när MoDo måste titta nedåt. Inget konstigt där ändå.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: ja vi pratar trots allt om lagkaptenen från senaste OS. Borde fortfarande hålla hög SHL klass något år till. Har sett bra mycket bättre ut senaste 3-4 matcherna. Kan ju vara så att sådana här rutinerade rävar börjar varva upp ju närmare våren vi kommer.
+ 7
Sv: Apropå nånting...
Spanarn: Undrar vilken svensk klubb det var? Med tanke på "lukrativt" tror jag vi kan avskriva Timrå på en gång.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Sami Niku klar för Ilves enl. Hockeysverige:
"Under helgen kom Ilta-Sanomat med uppgifter om att Niku hade fått ett “mycket lukrativt” erbjudande från en klubb i Sverige men att backen ville stanna hemma i Finland för sin familjesituation.
Nu uppger YLE att en lösning äntligen har kommit för stjärnan. Han bryter sitt kontrakt med JYP och skriver i stället på för Ilves. Han går då från nästjumbon i Liiga till serieledaren då Ilves toppar tabellen två poäng före Rikard Grönborgs Tappara."
"Under helgen kom Ilta-Sanomat med uppgifter om att Niku hade fått ett “mycket lukrativt” erbjudande från en klubb i Sverige men att backen ville stanna hemma i Finland för sin familjesituation.
Nu uppger YLE att en lösning äntligen har kommit för stjärnan. Han bryter sitt kontrakt med JYP och skriver i stället på för Ilves. Han går då från nästjumbon i Liiga till serieledaren då Ilves toppar tabellen två poäng före Rikard Grönborgs Tappara."
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Visst har Anton steppat upp, fortsatt lite trög men det har väl alltid varit, fart och speed har väl aldrig varit hans signum, han har andra verktyg i verktygslådan. ST:s lustigkurrar pratar om grävlingar hit och dit, skillnaden mellan dessa grävlingar och Wedin och Hållander är att dom gör det dubbelt så bra och har ambitionen att göra det i varje byte och i match efter match. Inte vartannat byte eller bara ibland.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Han är nästan lika bra. Mina krav kanske är högt ställda, men jag vill se Anton sådär stark och många gånger helt dominant i det fysiska spelet. Han får mer än gärna fortsätta hålla den här nivån, så trimmar vi det ännu lite mer till slutspelet 👍😉
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Puckat: och det med en trupp vars budget inte är i närheten av majoriteten av lagen i ligan, som jag förstått det. Han gör det jävligt bra där borta får man säga. Många unga spelare som tagit stora kliv under säsongen.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Jag tycker nog att han har varit lika bra i dom två -tre senaste matcherna som han var ifjol. Men det återstår väl att se om han orkar hålla det över tid!
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Kan hålla med om att vi nu på slutet fått glimtar av den gamle Anton Lander. Men kraven ska kunna ställas högt på honom.
Men om vi säger såhär då. Om den #51 Lander vi sett mer och mer av kan växla upp och nå så nära sin 100%-nivå som han kan, då är jag trygg i att ha vår förstecenter som ledande spelare igen.
Men om vi säger såhär då. Om den #51 Lander vi sett mer och mer av kan växla upp och nå så nära sin 100%-nivå som han kan, då är jag trygg i att ha vår förstecenter som ledande spelare igen.
+ 7
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Vi har inte förlorat en match sen Madsen steg in i båset och vi sedan vi sammanförde Hållander Lander och Wedin. Hoppas den trenden håller i sig.
+ 13
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Men i den bedömningen behöver du väga in att #51 Lander kanske inte har sin bästa säsong. Åtminstone inte såhär långt. Man ser tydligt att Anton har en bra bit kvar upp till samma nivå han nådde under den förra säsongen.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: dom har varit snuskigt bra i dom två senaste matcherna! Och då gick Hållander bara på 80 procent mot Oskar!
+ 4
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Jag kanske är enögd. Men när Hållander Lander och Wedin är som bäst tycker jag att de är SHLs bästa kedja.
+ 18
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: De Liiga lagen som inser att de inte kommer gå till slutspel börjar väl sin "rea" lagom till transferfönstret stänger
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Plånboken kommer väl öppnas hos Frölunda? Frågan är väl vad som finns att köpa...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Borde bli kännbart på både kort och lång sikt för Frölunda med både Gustav Rydahl (säsongen ut pga ryggproblem) och Jayden Halbgewach (bruten arm) borta.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Bössa 68: Biljetterna släpptes för hela säsongen redan i september. Fick mina 26/9
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: okej, jag förstår.
Är väl större sannolikhet för sm guld än att få tag i biljetter!
Har köpt biljetter till TIK - HIV nästa torsdag istället.👍🙂
Är väl större sannolikhet för sm guld än att få tag i biljetter!
Har köpt biljetter till TIK - HIV nästa torsdag istället.👍🙂
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Meduza: har för mig ( kan minnas fel) att timrå släppte biljetterna till modo matchen redan i nov/december. Vart väll slutsålda nästan direkt.
Sv: Apropå nånting...
Nu går vi in i slutspurten!
12.000:- insamlat.
Tack alla som bidragit och kommer att bidra. Kom ihåg att en person som swishar kommer att vinna en signerad klubba av Emil Pettersson.
Krossa Modo på torsdag 🤍❤️
Swish: 0730586674
Plusgiro: 320281-9
12.000:- insamlat.
Tack alla som bidragit och kommer att bidra. Kom ihåg att en person som swishar kommer att vinna en signerad klubba av Emil Pettersson.
Krossa Modo på torsdag 🤍❤️
Swish: 0730586674
Plusgiro: 320281-9
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Meduza: Går ju att köpa biljetter till matcher fram till den mot Luleå 9/3 åtminstone
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{8179}: Okej, men när släpptes biljetterna?
Kan man köpa biljetter flera veckor innan match, eller hur funkar det?
Kan man köpa biljetter flera veckor innan match, eller hur funkar det?
Sv: Apropå nånting...
Hej alla!
Gick in och skulle köpa 2 sittplats biljetter till derbyt på torsdag.
Ser ut som att det är helt utsålt, eller har inte biljetterna släppts än?
Jag är medlem, så jag trodde att jag skulle få chansen att köpa och har även för mig att biljetterna släpps senare?
Hoppas någon av er kan förtydliga detta?
Om det är så illa, så vill jag gärna köpa 2 biljetter om någon av er har fått förhinder.
Betalar mer än vad de kostar isåfall!?❤️🤍❤️
Gick in och skulle köpa 2 sittplats biljetter till derbyt på torsdag.
Ser ut som att det är helt utsålt, eller har inte biljetterna släppts än?
Jag är medlem, så jag trodde att jag skulle få chansen att köpa och har även för mig att biljetterna släpps senare?
Hoppas någon av er kan förtydliga detta?
Om det är så illa, så vill jag gärna köpa 2 biljetter om någon av er har fått förhinder.
Betalar mer än vad de kostar isåfall!?❤️🤍❤️
Sv: Apropå nånting...
JonteD: Så onödigt mål.i slutet av 1a. Psykologiskt dåligt också. Palola släkten är värst. Det håller inte att ta 3 utvisningar på en period. Är fortfarande oromig fast vi är mycket bättre än Oskarshamn i 5 mot 5
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Erre92: Även om zebrorna e värdelösa så ska vi inte sänka oss till JFKs nivå ELR hur alla trevliga timråiter där bommade dom lite men vi e ljusår bättre i spelet just nu 🇺🇿😎🤣
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Bee: Är det bara jag som tycker att det syns på Sjöqvist att han älskar makt och förmodligen är ett riktigt rövhål även på sidan av isen?...
+ 5
Sv: Apropå nånting...
IKO spelar sina bästa spelare så gott som hela PPt och får ett ruggigt tryck, hur svårt ska det vara att toppa ett PP när man har materialet för det?
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Billigt, men hindrade öppet mål, så värt det oavsett. Håll i det här nu då!
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: ganska billig men syns tydligare i sekunderna innan han får läget, Lundin hänger på honom
+ 2
« Föregående · 2635223 · Nästa »


