Apropå nånting...
« Föregående · 2522353 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Och där tog sagan slut för laget som fan fick ut mer framgång än Oskarshamn av sin dassiga filmartrupp!
Må det bli starten på fallet för Örebro!
Grattis Saik!
Smält ner Växjö snabbt och effektivt i en finalserie nu!
Må det bli starten på fallet för Örebro!
Grattis Saik!
Smält ner Växjö snabbt och effektivt i en finalserie nu!
+ 9
Sv: Apropå nånting...
Gorkyman:
Nu har jag spelat 100 kronor på 5 - 1 till DIF ikväll. Tror de kör över rövens fula spelare.
Nu har jag spelat 100 kronor på 5 - 1 till DIF ikväll. Tror de kör över rövens fula spelare.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: Det lär kunna bli ett rätt så galet tryck på Hovet i afton. Bara puckarna studsar rätt borde DIF kunna vinna rätt så klart 😅😆👍
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{9682}: Förstår att kraven är skyhöga. Och minst sex förlängningsperioder. Annars: Marsch - utgå!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
JoJo2613: fick 29,50 i odds. Om Burkölen leder med 4-2 lär man ju sitta och hoppas på mål i tom kasse men i övrigt hoppas jag Dif stänger detta ikväll
+ 1
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Alltid spännande o köra på specifika matchresultat då man får så fina odds, 50kr på vardera bet. OM det skulle nu slå rätt så är det liksom över 1100-1400kr på ett fjuttigt 50kr bet.
Sv: Apropå nånting...
En fundering som slår mig när det diskuteras om vilka junisar som ska spelas in i laget etc osv. Jag tycker mig se en trend att man är mer villig att spela in OJ än Värmhed i laget och att Värmhed isf ska spela vinge (trots att han är center).
Vad är det som lockar med OJ mer än Värmhed just nu? Om man kollar på prestationen som var under säsongen vi precis stängt så tycker jag att Värmhed har imponerat mer än OJ (både före och efter skadan).
Vad är det som lockar med OJ mer än Värmhed just nu? Om man kollar på prestationen som var under säsongen vi precis stängt så tycker jag att Värmhed har imponerat mer än OJ (både före och efter skadan).
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Cobbel: värmhed har spelat smart, enkelt och tryggt i A-laget. Jag har imponerats av hans mogna spel
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Cobbel: Värmhed lockar nog mer hos mig i allafall. Helst som center då. OJ skulle likväl kunna gå vinge i en 4:e kedja.
+ 10
Sv: Apropå nånting...
Gorkyman: Ja det blir intressant att se hur Kapanen tänkt.
EA och eventuellt Lundin in så är ju forwardssidan rätt späckad redan, med tanke på Hållander in med.
EA och eventuellt Lundin in så är ju forwardssidan rätt späckad redan, med tanke på Hållander in med.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Sputnik:
Hållander - Lander - Pettersson
Wedin - Hanzl - Dahlen
Pääjärvi - Värmhed - Hartmann
NY/Mieho - Mieho/Lundin - NY
OJ, Boyce
I vart fall på försäsongen, men skulle det tillkomma ngt mer starkt namn så gärna det. Och en ny till 4:e skall vara en rejält fysisk spelare som kan mangla motståndarna ordentligt
Hållander - Lander - Pettersson
Wedin - Hanzl - Dahlen
Pääjärvi - Värmhed - Hartmann
NY/Mieho - Mieho/Lundin - NY
OJ, Boyce
I vart fall på försäsongen, men skulle det tillkomma ngt mer starkt namn så gärna det. Och en ny till 4:e skall vara en rejält fysisk spelare som kan mangla motståndarna ordentligt
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Gorkyman: Du tror inte det blir nått med EA? Jag ser ju gärna nån mer rightare med offensiv uppsida bland forwards om man får önska. 🙏
Sv: Apropå nånting...
Här har vi en som haft två vitt skilda men rätt hyggliga karriärer i livet
+ 2
Sv: Apropå nånting...
+ 4
Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: har aldrig hållit på Djurgården men nu är det dags grisarna från Umeå förtjänar inte att vinna
+ 4
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: jag hoppas ju på 5-2 till Röven. Så jag gissar att det kan bli exakt vilket resultat som helst utom det
+ 1
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Typiskt DIF mål, bara flax och talang från Klasen mer eller mindre. De har inga verktyg för att ta sig igenom ett samlat försvar annars.
MoDo har en bättre chans än man kanske tror.
MoDo har en bättre chans än man kanske tror.
Sv: Apropå nånting...
+ 2
« Föregående · 2522353 · Nästa »

Har nog aldrig hejat så mycket på Skellefteå som ikväll, blir det en Sm final mellan Örebro och Lakers kommer jag inte se en match Det bästa för svensk hockey vore om Skellefteå fick vinna guldet, stabil förening som alltid spelar rolig hockey i ett slutspel.
Skulle Lakers eller Örebro vinner är det nog inte många som bryr sig nämnvärt.