Apropå nånting...
« Föregående · 2524566 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Ska man gå långt i slutspelet , se till att ha många hemmamatcher
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Blir ju inte bättre av att det sitter ett tondövt fyllo alldeles för nära en mikrofon😟
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Skönt att matchen inte avgjordes där. Disciplinerat BP av SAIK. Förlängning nu istället.
Sv: Apropå nånting...
innekillenskomp: Fyllot har tankat på mera å kör på med sin favorit sång hej hå 🤣
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Henrik_Tikare: När man ser hockey från en arena som i Växjö där man inte har nån klack blir känslan lite att man tittar på en Disneyproducerad hockeymatiné där alla äter rosa sockervadd och klappar händerna
+ 7
Sv: Apropå nånting...
mikenomad:
Ungefär som i NHL kanske? Där finns väl inte heller några riktiga klackar? Lakers är nog lite inspirerade därifrån.
Ungefär som i NHL kanske? Där finns väl inte heller några riktiga klackar? Lakers är nog lite inspirerade därifrån.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Jag skrev om det till några Lakersvänner (såna finns): "Gå och tysta fyllot för fan".:-)
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Är väl en sån där match som Växjö vinner när de får ett friläge efter ett felpass eller något sånt.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Inte hybris, hade vi haft vecksjös schema med Luleå och Frölunda i kvart och semi hade vi också spelat final
Sv: Apropå nånting...
Timrå Isstadion:
Ett bra initiativ. Tyvärr har de inte lyckats ännu. Du var inte på matchen i Kalmar alltså? Guldläge för Glada Hudik nu 👍
Ett bra initiativ. Tyvärr har de inte lyckats ännu. Du var inte på matchen i Kalmar alltså? Guldläge för Glada Hudik nu 👍
Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Snart de där läget att SAIK missat för mycke å de kommer en skitpuck
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak:
Hade gärna sett att SAIK avgjort i 4:e. Börjar bli less på att ligga framför TV:n nu. Bara för att se ett slut som det du beskrev.
Hade gärna sett att SAIK avgjort i 4:e. Börjar bli less på att ligga framför TV:n nu. Bara för att se ett slut som det du beskrev.
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Man verkar köra samma ljudslinga i ramsan, den bara löper på, man byter bara texten..? 🤭🤣🙈
+ 3
Sv: Apropå nånting...
el domarn hittar en saik utvisning Igen
💩men va faa* är de för klack ramsa ????
samma samma samma skiiit
💩men va faa* är de för klack ramsa ????
samma samma samma skiiit
+ 1
Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Fyllot får fukta strupen .... jaha han är redan i baren ? ok
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Sveriges bästa hockeyarena var det visst?
Någon smålänning som skruvat ner kylsystemet pga. elpriset kanske.
Någon smålänning som skruvat ner kylsystemet pga. elpriset kanske.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Visst finns det en regel som säger att bortalaget kan tilldömas segern om hemmaisen inte håller måttet?
Sv: Apropå nånting...
Andersson: såg att dom har solceller på taket på Arenan. Solen har gått ner för i dag i växjö så då stannar kylanläggningen
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Det var kanske för att rädda isen som hälften av publiken gick hem när det blev förlängning. Pajas-supportrar.
+ 11
Sv: Apropå nånting...
En modolojd i deras forum säger sig ha 10 syskon! Har alla modolojder 10 syskon så borde det vara slutsålt till morgondagens final i mello-övik.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{9037}: Läste nånstans att Växjö säger att de har lägst spelarbudget i SHL. Tillåt mig småle. De löser det ju naturligtvis på annat sätt.
Som att ngn spelare skulle vilja spela i just Växjö för medioker lön.
Humor!!
Som att ngn spelare skulle vilja spela i just Växjö för medioker lön.
Humor!!
+ 12
« Föregående · 2524566 · Nästa »
VLH, inte ”Hej hå”.