1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Apropå nånting...


Sv: Apropå nånting...
Henrik_Tikare:

VLH, inte ”Hej hå”.

Sv: Apropå nånting...
växjö har domarn på sin sida

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: 🤣.
Ja du ser där hur dålig låten är 🤣.
Hej hå 😍

Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Ska man gå långt i slutspelet , se till att ha många hemmamatcher

Sv: Apropå nånting...

Sv: Apropå nånting...
Henrik_Tikare: Nej, ve-äll-hå, sjunger dom 😅👍

Sv: Apropå nånting...
hej å håå..vlh...hejdåå x 1000
tragiskt💩

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Blir ju inte bättre av att det sitter ett tondövt fyllo alldeles för nära en mikrofon😟

Sv: Apropå nånting...
Skönt att matchen inte avgjordes där. Disciplinerat BP av SAIK. Förlängning nu istället.


Sv: Apropå nånting...
Hejåhå ...... årets ramsa

Sv: Apropå nånting...
innekillenskomp: Fyllot har tankat på mera å kör på med sin favorit sång hej hå 🤣

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Hej Håååå Timråååå 😀😀

Sv: Apropå nånting...
Henrik_Tikare: När man ser hockey från en arena som i Växjö där man inte har nån klack blir känslan lite att man tittar på en Disneyproducerad hockeymatiné där alla äter rosa sockervadd och klappar händerna

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Kämpigt för fyllot . Mycket hej å hå

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Typ som NHL

Sv: Apropå nånting...
eltifoso: NHL klass på både arenan och publiken.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad:

Ungefär som i NHL kanske? Där finns väl inte heller några riktiga klackar? Lakers är nog lite inspirerade därifrån.

Sv: Apropå nånting...
Rätt kul att vi var tre som fick exakt samma tanke direkt 😅

Sv: Apropå nånting...
Men avgör då förhelvete SAIK

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Jag skrev om det till några Lakersvänner (såna finns): "Gå och tysta fyllot för fan".:-)

Sv: Apropå nånting...
Nu har jag hybris så de skriker om de MEN… Timrå såg inte så här slöa ut i 4e

Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Tålamod tålamod, den som har det vinner.

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Är väl en sån där match som Växjö vinner när de får ett friläge efter ett felpass eller något sånt.

Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Inte hybris, hade vi haft vecksjös schema med Luleå och Frölunda i kvart och semi hade vi också spelat final

Sv: Apropå nånting...
Timrå Isstadion:

Ett bra initiativ. Tyvärr har de inte lyckats ännu. Du var inte på matchen i Kalmar alltså? Guldläge för Glada Hudik nu 👍

Sv: Apropå nånting...
saik äger
växjö har flaxx

Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Snart de där läget att SAIK missat för mycke å de kommer en skitpuck

Sv: Apropå nånting...
bar mofftak:

Hade gärna sett att SAIK avgjort i 4:e. Börjar bli less på att ligga framför TV:n nu. Bara för att se ett slut som det du beskrev.

Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Man verkar köra samma ljudslinga i ramsan, den bara löper på, man byter bara texten..? 🤭🤣🙈

Sv: Apropå nånting...
el domarn hittar en saik utvisning Igen

💩men va faa* är de för klack ramsa ????
samma samma samma skiiit

Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Fyllot får fukta strupen .... jaha han är redan i baren ? ok

Sv: Apropå nånting...
Andersson:

Hoppas att han inte hittar ut därifrån.

Sv: Apropå nånting...
hackande grammofon skiva

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Känns som rätt bra chans , minst 50/50

Sv: Apropå nånting...
Sveriges bästa hockeyarena var det visst?
Någon smålänning som skruvat ner kylsystemet pga. elpriset kanske.

Sv: Apropå nånting...
Visst finns det en regel som säger att bortalaget kan tilldömas segern om hemmaisen inte håller måttet?

Sv: Apropå nånting...
Andersson: såg att dom har solceller på taket på Arenan. Solen har gått ner för i dag i växjö så då stannar kylanläggningen

Sv: Apropå nånting...
Fyllot har kört ismaskinen

Sv: Apropå nånting...
bra IS , haha
vet dom inte att hallen blir full = värme

Sv: Apropå nånting...
Isfiasko

Sv: Apropå nånting...
bar mofftak:
Pajasarena

Sv: Apropå nånting...
Andersson:

Isen ser alldeles för bra ut för det.

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Wikegård: "In med Rolban!" 🤭😅

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Trodde han sa Robban

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: nu gäller det att behålla fokus på matchen.

Sv: Apropå nånting...
Är det Oskarshamns hall dom spelar i?

Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Det var kanske för att rädda isen som hälften av publiken gick hem när det blev förlängning. Pajas-supportrar.

Sv: Apropå nånting...
En modolojd i deras forum säger sig ha 10 syskon! Har alla modolojder 10 syskon så borde det vara slutsålt till morgondagens final i mello-övik.

Sv: Apropå nånting...
{9037}: Läste nånstans att Växjö säger att de har lägst spelarbudget i SHL. Tillåt mig småle. De löser det ju naturligtvis på annat sätt.
Som att ngn spelare skulle vilja spela i just Växjö för medioker lön.
Humor!!

« · 2524566 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer