Apropå nånting...
« Föregående · 2525397 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Modo är ju ändå smarta i att inte ta in freddan i båset. Det hade förvisso garanterat blivit kval men till ettan och inte SHL.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{297}: Har inte sett jättemycket matcher med Modo skall tilläggas, så du har säkert rätt om förstärkandet. Men vi saknar en liten gris bland forwards ändå.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Har modos klack gått hem? Tycker det är jävligt tyst för att vara en final.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Jag förstår dom, kommer du ihåg hur nervöst det var innan det var avgjort?
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: 2130 är det banjoträning på öviks lokalkanal. Då vill de vara hemma.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 10
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Bra och programenligt. Men herregud vad uselt, blev till sist en fråga om vilket lag som skulle slarva mest
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Spelar inte så stor roll vilka som vinner för mig, men skönt ändå att se Garpen förlora! Har svårt för karln, vet inte varför!
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Gurkan: Fuskigt att ni kan ha 2 fingrar i arslet och fortfarande 10 på klubban.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Du har fattat. Fy fan, inte blev man mer sugen direkt efter ikväll heller
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Garpen är jättearg! Om han inte varit kompis med förbundet hade han lätt slagit Antes rekordböter..
+ 13
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Han var väldigt tyst efter matchen mot Löven när dem dömde till Djurgårdens fördel men, men.
+ 12
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Han borde sett våra matcher då ang domarna...
Nån billig utvisning fick väl MoDo men de flesta var riktiga!
Nä du Garpen!👊
Nån billig utvisning fick väl MoDo men de flesta var riktiga!
Nä du Garpen!👊
+ 8
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: precis! Det är för sånt där som jag har svårt för! Bara dåliga ursäkter! Och så har han rätt kompisar!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Han hävdar dock att domarna varit mot DIF hela säsongen. De har snarast haft en enorm domarfördel de flesta matcher jag sett. Idag släppte domarna 2 väldigt avgörande holding the stick i försvaret på DIF i 1:a perioden.
Sen tar de några felaktiga där speciellt den första är riktigt dålig.
Sen tar de några felaktiga där speciellt den första är riktigt dålig.
+ 12
Sv: Apropå nånting...
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Guden var bättre än Myrenberg i målet! Det tyckte jag var skillnaden ikväll!
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Ja jag pratar om denna match. Och det var 3 riktigt usla blåsningar av domarna.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp:
Skulle vara kul att höra garpens syn på tacklingen på Ingman. Där Nilsson ser ryggen hela vägen in och trycker till.
Skulle vara kul att höra garpens syn på tacklingen på Ingman. Där Nilsson ser ryggen hela vägen in och trycker till.
Sv: Apropå nånting...
Rytter: Och sportchefen Stoppel kräver och FÅR ett möte med domarbasen. Efter att han sågat domarinsatsen vid fotknölarna.
Olika regelböcker gäller, otroligt pinsamt för svenskt hockey. Och ensamt en anledning att hoppas på att Djurgården stannar kvar i Allsvenskan under överskådlig tid.
Fy fan!
Olika regelböcker gäller, otroligt pinsamt för svenskt hockey. Och ensamt en anledning att hoppas på att Djurgården stannar kvar i Allsvenskan under överskådlig tid.
Fy fan!
+ 27
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: ja inte fan hade Ante eller Kapanen fått något möte efter en usel domarinsats inte
+ 9
Sv: Apropå nånting...
Om Ante fick stora böter för sin intervju efter matchen så känns det som att fängelse än lägsta möjliga nivå på Djurgårdens pajasfasoner..
Det måste vara jobbigt att spela med samma regelbok som motståndarna
Det måste vara jobbigt att spela med samma regelbok som motståndarna
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Ta mig tusan SebbO gjorde mål för Mordor. Fick för mig Missing People lagt ned sökandet efter honom sedan han försvann på E4an norr om Timrå för några år sedan
+ 7
Sv: Apropå nånting...
RunarUp:
Håller med. Riktigt pinsamt det här. Ska erkännas att jag faktiskt sov i samband med utvisningarna, men naturligtvis bör de lägga fokus på annat. MoDo var det något bättre laget igår helt enkelt. DIF har en del att jobba på. Knappast så att de har varit förfördelade av domarkåren hela säsongen. De får ta förluster precis som alla andra lag.
Håller med. Riktigt pinsamt det här. Ska erkännas att jag faktiskt sov i samband med utvisningarna, men naturligtvis bör de lägga fokus på annat. MoDo var det något bättre laget igår helt enkelt. DIF har en del att jobba på. Knappast så att de har varit förfördelade av domarkåren hela säsongen. De får ta förluster precis som alla andra lag.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Rytter: Ingman söker den kontakten själv enligt mig. Han ser vad som ska hända och sätter sig i dålig sits..
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Ni som sågar Bernhardt vid fotknölarna. Tänk vilken medelmåtta Hadergård va i HA för oss. Skrattade när jag hörde att han skulle lira SHL med Örebro. Men med ny utmaning , ny roll och nya lagkamrater och vips är han en topp6 back i ett lag som pressade SAIK till en game 7 i en semifinal.
Med det sagt, vi behöver en poängstark back som Bernhardt, har Kimmo värvat han så litar jag på att man ser en utvecklingsmöjlighet på honom.
Med det sagt, vi behöver en poängstark back som Bernhardt, har Kimmo värvat han så litar jag på att man ser en utvecklingsmöjlighet på honom.
+ 9
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: efter det här kärringgnället från Stockholmarna så blir man jäkligt anti. Dom behöver några säsonger i HA för att bygga på ödmjukheten!
+ 5
« Föregående · 2525397 · Nästa »