1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614989 inlägg · 6214 ämnen

Apropå nånting...


Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Karlin är alltid hungrig!

Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Modo är ju ändå smarta i att inte ta in freddan i båset. Det hade förvisso garanterat blivit kval men till ettan och inte SHL.

Sv: Apropå nånting...
{297}: Har inte sett jättemycket matcher med Modo skall tilläggas, så du har säkert rätt om förstärkandet. Men vi saknar en liten gris bland forwards ändå.

Sv: Apropå nånting...
Jäklar vad kass kvalitet på spelet i förlängningen.

Sv: Apropå nånting...
Bee: en serie lägre

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Har modos klack gått hem? Tycker det är jävligt tyst för att vara en final.

Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Jag förstår dom, kommer du ihåg hur nervöst det var innan det var avgjort?

Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: 2130 är det banjoträning på öviks lokalkanal. Då vill de vara hemma.

Sv: Apropå nånting...
Kan inte Djurgården släppa in ett mål nu så vi alla kan gå o lägga oss

Sv: Apropå nånting...
Brickley är helt livsfarlig..

Sv: Apropå nånting...
Dubbeld:

Tänker exakt detsamma. Har sovit mig igenom snart fyra perioder nu. Vill sova på riktigt…

Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Han måste de ju bänka..

Sv: Apropå nånting...
Mordor vinner, godnatt nu

Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: SebO. Klart Timrå ska ha ett finger med i Modos vinst.

Sv: Apropå nånting...
2-1 MoDo - tack!

Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Modo vinner yes! Skönt att se Garpen som förlorare

3 mot 1 och han tar avslutet själv haha

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Sebbe olssson tjalalalala

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Men röven!! Men detta vänder DIF!!

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Inte så säker på det. DIF bör vinna nästa annars blir det tufft

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Nädå. Vi klappar till dem med våra banjos.

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Bra och programenligt. Men herregud vad uselt, blev till sist en fråga om vilket lag som skulle slarva mest

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: DIF har viss erfarenhet i att förlora i 4 raka!

Sv: Apropå nånting...
Spelar inte så stor roll vilka som vinner för mig, men skönt ändå att se Garpen förlora! Har svårt för karln, vet inte varför!

Sv: Apropå nånting...
Lagårn kan gott harva i HA i ett par säsonger till.

Sv: Apropå nånting...
Gurkan: Fuskigt att ni kan ha 2 fingrar i arslet och fortfarande 10 på klubban.

Sv: Apropå nånting...
Modo ska upp så vi slipper Bernhardt

Sv: Apropå nånting...
Garpenlöv skyller på domarna…

Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Du har fattat. Fy fan, inte blev man mer sugen direkt efter ikväll heller

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Garpen är jättearg! Om han inte varit kompis med förbundet hade han lätt slagit Antes rekordböter..

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Och han har rätt. 3 horribla utvisningar i början

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Han var väldigt tyst efter matchen mot Löven när dem dömde till Djurgårdens fördel men, men.

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Han borde sett våra matcher då ang domarna...
Nån billig utvisning fick väl MoDo men de flesta var riktiga!
Nä du Garpen!👊

Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: precis! Det är för sånt där som jag har svårt för! Bara dåliga ursäkter! Och så har han rätt kompisar!

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Det är därför vi också är formidabla banjospelare.

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Han hävdar dock att domarna varit mot DIF hela säsongen. De har snarast haft en enorm domarfördel de flesta matcher jag sett. Idag släppte domarna 2 väldigt avgörande holding the stick i försvaret på DIF i 1:a perioden.

Sen tar de några felaktiga där speciellt den första är riktigt dålig.

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp:

Detta kändes bra för dig och mig som båda har MoDo som andralag 🙂

Sv: Apropå nånting...
Guden var bättre än Myrenberg i målet! Det tyckte jag var skillnaden ikväll!

Sv: Apropå nånting...
Alla som vill ha Bernard gillar detta inlägg.

Sv: Apropå nånting...
Alla som INTE vill ha Bernard gillar detta inlägg.

Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Ja jag pratar om denna match. Och det var 3 riktigt usla blåsningar av domarna.

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp:

Skulle vara kul att höra garpens syn på tacklingen på Ingman. Där Nilsson ser ryggen hela vägen in och trycker till.

Sv: Apropå nånting...
Rytter: Och sportchefen Stoppel kräver och FÅR ett möte med domarbasen. Efter att han sågat domarinsatsen vid fotknölarna.

Olika regelböcker gäller, otroligt pinsamt för svenskt hockey. Och ensamt en anledning att hoppas på att Djurgården stannar kvar i Allsvenskan under överskådlig tid.

Fy fan!

Sv: Apropå nånting...
RunarUp: ja inte fan hade Ante eller Kapanen fått något möte efter en usel domarinsats inte

Sv: Apropå nånting...
Om Ante fick stora böter för sin intervju efter matchen så känns det som att fängelse än lägsta möjliga nivå på Djurgårdens pajasfasoner..

Det måste vara jobbigt att spela med samma regelbok som motståndarna

Sv: Apropå nånting...
Ta mig tusan SebbO gjorde mål för Mordor. Fick för mig Missing People lagt ned sökandet efter honom sedan han försvann på E4an norr om Timrå för några år sedan

Sv: Apropå nånting...
RunarUp:

Håller med. Riktigt pinsamt det här. Ska erkännas att jag faktiskt sov i samband med utvisningarna, men naturligtvis bör de lägga fokus på annat. MoDo var det något bättre laget igår helt enkelt. DIF har en del att jobba på. Knappast så att de har varit förfördelade av domarkåren hela säsongen. De får ta förluster precis som alla andra lag.

Sv: Apropå nånting...
Rytter: Ingman söker den kontakten själv enligt mig. Han ser vad som ska hända och sätter sig i dålig sits..

Sv: Apropå nånting...
Ni som sågar Bernhardt vid fotknölarna. Tänk vilken medelmåtta Hadergård va i HA för oss. Skrattade när jag hörde att han skulle lira SHL med Örebro. Men med ny utmaning , ny roll och nya lagkamrater och vips är han en topp6 back i ett lag som pressade SAIK till en game 7 i en semifinal.

Med det sagt, vi behöver en poängstark back som Bernhardt, har Kimmo värvat han så litar jag på att man ser en utvecklingsmöjlighet på honom.

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: efter det här kärringgnället från Stockholmarna så blir man jäkligt anti. Dom behöver några säsonger i HA för att bygga på ödmjukheten!

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Det kommer de få också, Modo tar det här

« · 2525397 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer