Apropå nånting...
« Föregående · 2526077 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Hockeymord och domargnäll varannan dag. Avstod det förstnämnda igår för att istället installera den nya TV-boxen som möjliggör tittande på Discovery+. Så nu antar jag att det bara är att välja ikväll: ”Mitt-derby” i Sundsvall eller ”domarskandal” i Ö-vik. Kanske både och om man nu kan byta kanal 🖥️📲
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Borde inte Timrå kunna hjälpa Östersund med lite scouting? Då säkrar man ju upp en närliggande partner att låna ut spelare till. Vi konkurerar ju inte om samma spelare heller direkt. Vi har väl båda Madsen, Finnen & Kapanen som har bra koll!
+ 6
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: målfoto.
Frågar du en växjöbo blir nog svaret "beror på vilket av dom som håller på längre än 2 timmar och en kvart".
Frågar du en växjöbo blir nog svaret "beror på vilket av dom som håller på längre än 2 timmar och en kvart".
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Ikväll håller jag tummarna för Hudik, som vid vinst nästan kan hänga av Kalmar från racet.
+ 10
Sv: Apropå nånting...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: Är ju den typen av match 👍 Sen obligatoriska intervjuer plus lagbilder före match. Men snart så 😆
+ 3
Sv: Apropå nånting...
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Jag vill ha Bernhardt till Timrå. Men kanske inte på bekostnad av att GrinDif går upp.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby:
Jag som har dålig koll på distanser utan och googla men hur långt är det mellan Östersund och Sundsvall? Bilväg ;)
Har bara kört Borlänge - Sundsvall och det är runt 32 mil ungefär tror jag ;)
Jag som har dålig koll på distanser utan och googla men hur långt är det mellan Östersund och Sundsvall? Bilväg ;)
Har bara kört Borlänge - Sundsvall och det är runt 32 mil ungefär tror jag ;)
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Joo men de är ingenting för Timrå, kolla bara på hur han spelar när det gäller.
Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Kan man åka på en interference från båset? Och om man pucklar på någon från isen inne i båset, brukade inte det vara ett större straff?
+ 1
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Fyfan alltså, jag hatar djurgården så överjävla mycket. dom kan gott spela där nere.. men matchen är inte slut än!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Djurgårdshat i all ära men det är modogullandet som gör det lite otäckt härinne emellanåt
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Det är ingen välspelad historia vi får se iallafall. Passningsspelet från båda lagen är ju under all kritik, har man spelat sig hela vägen till finalen och man kan inte slå ett 10 meterspass på bladet till medspelare?
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Rallarn: Jag ser hellre att Modo går upp i SHL före DIF. Och jag hade sagt detsamma om något annat lag än Modo spelat finalen.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{297}: Man funderar hur det är möjligt att det faktiskt finns en del bra hockeyspelare i bägge lagen… 😂
Sv: Apropå nånting...
Dr.Krykov: modos powerplay är exakt lika dåligt som djurgårdens disciplin så vi får se en match med konstant Modo PP men inga mål.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Tycho: Oförklarligt att det är så många missade pass och skott där man missar pucken. Sen så är det en hel del typisk HA idioti som t.ex när man snurrat runt i offensiv zon i någon minut och tröttat ut försvararna och MoDo börjar byta in pigga spelare, Då tar någon pajas ett avslut i första täck och ger bort pucken.
« Föregående · 2526077 · Nästa »
