1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614957 inlägg · 6214 ämnen

Apropå nånting...


Sv: Apropå nånting...
Hahaha Högberg

Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Årets stryktåligaste? Spelade vidare efter 75 stygn i ansiktet.

Sv: Apropå nånting...
Herminator: Heelt galet. Hard school of hockey 👊💪

Sv: Apropå nånting...
Är det nån som vet varför Marcus Sörensen är med i 3 kr för?
Totalt urusel varje gång jag ser honom.
Vad är hans skills? Kan nån vänlig själ berätta det för mig?

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Karlqvist är bra grym dragning och framspelning till 3-2. Kanske kan han och Dahlen ta vm platser. Beror på hur många NHL spelare som kommer. Elias tillsammans med Dahlen vill man ju se 😍

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Han har förstås spelat för Djurgården.

Sv: Apropå nånting...
ante08: Vilka möts?

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Sörensen är bra på att inte markera i egen zon i alla fall. 3-3.

Sv: Apropå nånting...
Norge kvitterar med några få sekunder kvar när Sverige kunde dumpat pucken, fan vad dåligt. 🤣🤣🤣

Sv: Apropå nånting...
Kolla Sörensen på 3-3 målet. Div 1 klass på sin höjd.

Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Sörensen är en sån unik spelare som ingen gillar att möta och ingen vill ha i sitt lag.

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Har man ingen HOCKEY IQ då blir det så där.

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Samt att han verkligen inte passar i långt hår!

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Kan vara en av de sämsta landskamper Sverige gjort.

Sv: Apropå nånting...
Vilgotczky: Sörensen kanske gjorde det med flit. Undercover norrman? Hans efternamn klingar ju lite norskt i alla fall(eller danskt om det inte varit för stavningen)

Sv: Apropå nånting...
Räcker att prata skit om honom nu, men han var inge bra när vi mötte DIF
I förra vårens matcher.

Sv: Apropå nånting...
Frölunda släpper en del intressanta spelare, bla Jacob Nilsson och Filip Johansson.

Sv: Apropå nånting...
Jaha, ännu en kväll utan hockey att se fram emot. Börjar få abstinens, hur fan ska man klara sommaren? 😳

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Vill vi det? succé för D, får envägs av Vancouver ;)

Sv: Apropå nånting...
Timrå4ever: vore ju en mardröm. Alla vet att vi suger de säsonger han spelar nån annanstans

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Du får väl titta på HC Plast - SAIK ikväll 19:00.

Sv: Apropå nånting...
Herminator: Matchstart 19.30.

Sv: Apropå nånting...
Herminator: "Hockey" med fotbollstaktik? Nä tack

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Jag tål inte Härenstam sedan jag hamnade bakom honom i kön i en klädbutik i Kristianstad. Han skulle kommentera handboll tror jag. Det var rea i butiken, men han skulle ändå pruta på ALLT. Fick han inte rätt rabatt skulle han inte ha den. Blev ett jäkla stök. Ville prata med ansvarige. Mycket snack om hur mycket pengar han spenderat där dagen innan osv. Dryg som fan. Tillslut sa jag till frun att jag måste lämna butiken, pallade inte en sekund till. Han höll på i säkert 30 minuter.

Sv: Apropå nånting...
Omgång 9 av kvalserien upp till HA ikväll. Snuskigt viktig match för Hudik, men känner tyvärr en liten skepsis över att de tar klivet upp i år.

De har samma poäng som Nybro men har +3 bättre i målskillnad. Båda har Troja kvar. Om man antar att båda får samma utfall mot Troja både gällande poäng och målskillnad så måste Hudik leverera en seger mot Väsby ikväll(förutsätter en ordentlig seger för Nybro i sista omgången mot Piteå) och inte tappa mer än 3 i målskillnad. Och givet att Piteå är klappkassa i sammanhanget och läcker som ett såll så känns detta oneklligen tufft.

Nä, risk att sisteperren senast mot Kalmar grusade HA-drömmarna :/

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ja det är sega tider. Ibland känns det lite skönt, som att man är ”ledig” från grubblandet. Men visst fan är det majoriteten trist, och en längtan.

Sen verkar vi vara långt ner på prioriteringsordningen med. Är väl en kombo av mycket. Få silly-nyheter, rätt tyst från klubbhåll. Detta i kombo med att vi är lite åsidosatt vad gäller uppmärksamhet. Det går liksom bra i poddar och artiklar att nämna typ FBK, FHC eller för den delen jävla Södertälje, även fast det inte händer speciellt mycket där heller. De har gjort sig av med några spelare typ. Det har vi med. Men finns väl alltid extra stora öron hos journalister när det kommer till vissa lag. Timrå krävs mer extravaganta händelser för att vi ska få ett segment.

Tyckte denna tweet från Robin Figren talar sitt tydliga språk. Bifogar mina svar med.

Jag väljer att se det som att vi jobbar i ständig motvind. Blir lättare att skapa fiender då 🙂
Uppladdat:

500x0-1ea6b081-c8e5-4dd0-9fa3-ec601e1f76d5.png

500x0-5fe93584-97b6-4f88-aa47-175095dc7a8f.png


Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: haha eller hur 😂

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Se Läjkärs - Skelet som en vaccinspruta mot hockeyabstinens. Du kommer garanterat föredra att gå ute och påta i en trädgård, fiska eller ta en promenad i stället för hockey efter den dosen.

Sv: Apropå nånting...
sargad: det är HA finalen då som kan vara lite kul. Men där är det som att välja mellan pest eller kolera om vilka man ska hålla på!

Sv: Apropå nånting...
sargad: Ja Lökers VS SAIK = lämna över fjärren till frugan och låt henne välja kanal

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Är på väg till ösd o kika på Jonte o landslaget mot baggarna!! Hör o häpna fick med mig frugan som hatar hockey!!!🇺🇿🇺🇿 De ni dom går att fostra 😎😎😇

Sv: Apropå nånting...
JonteD: Roligt! Skulle också vilja se matchen på plats. Trodde att du bodde i Östersund :) Troligen står väl Jakob Johansson igen ikväll eller?

Sv: Apropå nånting...
JonteD: äh du har bergis hotat henne med att det var endera Tre Kronor-Norge live i Östersund eller Växjö-Skellefteå på TV som gällde. Klart hon väljer det minst plågsamma då ju.

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Han står 👍🇺🇿

Sv: Apropå nånting...
JonteD: Du kan väl prata lite med surjämtarna om hur det ska låta på en hockeyarena. Begravningsstämning igår o det är inte bättre nu.

Sv: Apropå nånting...
Nån sån m kan svara på varför dom bara sände matchen fram tills 20:00 igår på tvåan?
Är det samma ikväll?

Sv: Apropå nånting...
Gewe: Dom bytte kanal

Sv: Apropå nånting...
{9566}: Måste bytt till al-jazeera för jag hitta på inget på mitt utbud av kanaler
Men man får väll kompensera med sm-final som mer liknar försäsong 😁

Sv: Apropå nånting...
Gewe: Testa med SVT 24 :)

Sv: Apropå nånting...
{9566}: SVT Play funkar lika bra.

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Fast av dömma av kommentarerna från gårdagens batalj kanske Hudik är mer spännande

Sv: Apropå nånting...
Norge friläge då var det Jesper Jäger klass på avslutet tack och lov

Sv: Apropå nånting...
Skottlossning i Växjö. Hoppas det är matchen dom menar

Sv: Apropå nånting...
Gorkyman: man gör ett inslag om Växjös maskot som är en hund alltså. Man får verkligen valuta för pengarna 🧐

Sv: Apropå nånting...
VM U18. Kanada-Sverige 0-8 slut. Kanada 40 utv.minuter. vafan...

Sv: Apropå nånting...
Kan rekommendera Väsby Hudiksvall, sänds på expressen men går även att se på Hudiksvalls tidning och funkar om man har inlogg på ST. Väldigt bra sändning faktiskt med reporter imellan båsen bland annat.

Sv: Apropå nånting...
Frebog: 1-0 Väsby efter första. Inge vidare domarinsats här heller. Garpen hade varit fly förbannad

Sv: Apropå nånting...
Dahlén åker ut på en petig goalkeeper interference när han jobbar mot puck

Där ser man

Sv: Apropå nånting...
{297}: …och i tredje lämnar stora delar av publiken för att ta selfies med och klappa maskothunden

Sv: Apropå nånting...
Hudik failar i omgång 9 , otajmat

« · 2527288 · »