Apropå nånting...
« Föregående · 2527586 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Problemet som jag anser när det gäller domarna, nivån är alldeles på tok för varierande.
Sv: Apropå nånting...
Hade ljudet på när jag knäppte över från finalmatchen… då säger stolpskottet Härenstam att det vore kul om Jakobsson kunde få hålla nollan när han nu får stå i mål.
Han höll nollan mot Danmark också, din sopa!
Han höll nollan mot Danmark också, din sopa!
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Nu ska dom ta en liten paus o suga av Kruger i Djurgården för han är ju så bra o skulle platsa i 3 kronor... herregud
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Hudik reducerar till 2-1
Kalmar ligger under med 2-1 mot Piteå och 0-0 Troja-Nybro
Kämpa Hudik
Kalmar ligger under med 2-1 mot Piteå och 0-0 Troja-Nybro
Kämpa Hudik
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Andersson: säg det nu läste lite i fel ordning på skärmen inte mitt starkaste play där 🤣
Sv: Apropå nånting...
Växjö snittar alltså ca 3 skott per period på mål på de senaste 4 perioderna… nu är vi i den 5 o där har dom skjutit 0.
🤮🤮
🤮🤮
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Lämnade folk sist för att de egentligen skämdes?
Fast det är ju iofs ännu skämmigare att säga att man ska på innebandy
Fast det är ju iofs ännu skämmigare att säga att man ska på innebandy
Sv: Apropå nånting...
Frebog: Har du länk på sändningen på ST? Har inlogg men kan inte hitta matchen nånstans.
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Spännande i kvalet till Hockeyallsvenskan.
Fyra lag just nu som kan vara på 16 poäng inför sista omgången...
Fyra lag just nu som kan vara på 16 poäng inför sista omgången...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Får hoppas att Väsby går upp om inte Hudiksvall iaf.. De är fett nära till Gävle.. Typ lika långt som Uppsala
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Extra extra, Växjö har nu skjutit hela 6 skott på 2 perioder!1!1!1
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Charlie2: Jag tycker att svenska hockeyligan ska rädda svensk hockey och kasta ut Växjö ut SHL.
Är det här svensk hockeys framtid så byter jag sport.
Så fruktansvärt bakåtsträvande hockey. Vem vill se skiten??? Snooker är ju roligare.
Är det här svensk hockeys framtid så byter jag sport.
Så fruktansvärt bakåtsträvande hockey. Vem vill se skiten??? Snooker är ju roligare.
+ 10
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Fan vad bitter man låter nu..
Men jag kan inte hålla mig längre.
Givetvis är Emil Larmi en otroligt duktig målvakt, men nu måste någon ge mig hans adress så jag kan köpa något i närheten och ansluta mig till Postkodslotteriet!
Finns det någon som fladdrar mer men ändå lyckas hålla pucken utanför mål?
Men jag kan inte hålla mig längre.
Givetvis är Emil Larmi en otroligt duktig målvakt, men nu måste någon ge mig hans adress så jag kan köpa något i närheten och ansluta mig till Postkodslotteriet!
Finns det någon som fladdrar mer men ändå lyckas hålla pucken utanför mål?
+ 3
Sv: Apropå nånting...
TD: Växjö satsar på att slå rekordet från förra matchen , 11 skott . Stor chans att '' klara '' det
+ 1
Sv: Apropå nånting...
TD: mest förvånad över alla som tittar trots att alla vet att det kommer bli tråkigt 😅
Självplågeri
Räcker att kolla text-tv runt 2130 och se vem gjorde enda målet
Självplågeri
Räcker att kolla text-tv runt 2130 och se vem gjorde enda målet
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Imorgon blir det riktig hockey när MoDo sätter skräck i kotlettfrillorna. Att det skulle vara tryck på hovet är skitsnack!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{10242}: Kan bli 4 lag på 16 poäng om detta resultat står sig och Kalmar vinner mot Piteå på OT. Blir intressant sista omgång mellan Väsby och Kalmar. Ganska mycket talar för Väsby då de vann 4-2 förra matchen mot Kalmar och att de har målskillnaden på sin sida. Men man ska inte räkna bort Hudik och Nybro(som kan förändra allt om de vänder mot Troja)
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Tack vare det så höjde dom snittet till 3,4 skott per period på 2 matcher.
Fantastiskt eller nåt…
Skellefteå är mer impotenta framåt än en död kanin.
Fantastiskt eller nåt…
Skellefteå är mer impotenta framåt än en död kanin.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{10242}: Hudiksvall är ingen hockey stad kommer lägga sig som förra året tyvärr
+ 1
Sv: Apropå nånting...
TD: Skulle vara kul att veta Dickens bonus om Väsby går upp. Brödernas lär ha pumpat in lite pengar där.
Sv: Apropå nånting...
Andersson: det är så man vill trycka ur ögonen på sig själv med detta tråkiga lag i final. Fyfan
Sv: Apropå nånting...
Märklig taktik . Inte anfalla och hoppas att mv tar allt . Sen när SAIK är spyless o gör en miss då hugger man
Sv: Apropå nånting...
TD: missar Djurgården blir det derby varje kväll Aik Dif SSK AIS Väsby och Västerås
« Föregående · 2527586 · Nästa »