Apropå nånting...
« Föregående · 2527664 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: får börja med att punktera trumhinnan innan man klöser ut ögonen. SHL som företag är riktigt illa ute med alla dessa tråkiga lag om någon ville höra min åsikt i frågan.
Sv: Apropå nånting...
Synct: Hamburgare livet ut enligt rykten, kortaste förhandlingen på 23 år.
Skämt och sido tjock-dick är en rolig typ
Skämt och sido tjock-dick är en rolig typ
Sv: Apropå nånting...
X-Län: På lördag blir det klart mer intressant följa kvalet till Hockeyallsvenskan än SM-finalen!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: ledning SAIK...... ska Växjö helt plötsligt börja testa anfallshockey nu
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Första och förmodligen sista gången jag vart glad när dom gjorde mål. Skönt att tvåla dit den där självgoda semelätarenbtill klackledare i VLHÅÅÅ klacken dom intervjuade i paus
Sv: Apropå nånting...
BlackBay: Udda taktik av Växjö. Tråka ut Skellefteå o hela hockey Sverige.
Sen när man väl ligger under DÅ rör man lite på sig. Otroligt.
Sen när man väl ligger under DÅ rör man lite på sig. Otroligt.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Undrar om det står på jumbotronen i Växjö när man ska klappa händerna och när man ska jubla? Precis som i TV-shop ;)
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Sigge: Har du varit på ett fullsatt hovet? Jag hyser bara negativa känslor för djurgården men nog fasen är det tryck på hovet om det är folk där (vilket det nästan aldrig är)
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Hassan: Det har blivit två matcher på Hovet den här säsongen för undertecknad. Vinst båda gångerna!
Sv: Apropå nånting...
Det blir en galen sista omgång i kvalet till hockeyallsvenskan, jag som såg sista omgången förra året hoppas på något liknande i år fast att hudik går upp 😄
Kalmar-Väsby
Hudik-Troja
Nybro-Piteå
Kalmar-Väsby
Hudik-Troja
Nybro-Piteå
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Asså Växjö hur till och med mer flyt än Örebro... Hur är det ens möjligt? Dom har spelat riktigt dåligt!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
SCAarena: Tur för Växjö om det inte blir förlängning för så ekar det tomt i hallen. Reprisen av Rederiet börjar ju 22.
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Väsby möter enda laget som har något att spela för (Kalmar).
Nybro - Piteå
Hudik - Troja
Spännande! Synd bara att Hudik sumpade målskillnaden ikväll.
Nybro - Piteå
Hudik - Troja
Spännande! Synd bara att Hudik sumpade målskillnaden ikväll.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp:
Tre pinsamma saker med Växjö
1 Mållåten.
2 Klackens två ramsor. Inkl Sittplats ställ er upp
3 inte en egen produkt på isen
Tre pinsamma saker med Växjö
1 Mållåten.
2 Klackens två ramsor. Inkl Sittplats ställ er upp
3 inte en egen produkt på isen
+ 10
Sv: Apropå nånting...
{10242}: Fin crosschecking på Cooper där.
Vet vad DIF hade gjort.
Domarna är tyvärr köpta.
Vet vad DIF hade gjort.
Domarna är tyvärr köpta.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Om växjö hade spelat hela matchen som dom gör i tredje hade dom inte varit ( lika ) hatade
Sv: Apropå nånting...
RunarUp:
Alltså, så fort SAIK gjorde 0-1 blrv det ju helt plötsligt underhållning
Alltså, så fort SAIK gjorde 0-1 blrv det ju helt plötsligt underhållning
Sv: Apropå nånting...
Jag som inte trodde färg kunde torka fortare… se vad fel jag hade. Hänt mer sista 10 minuterna än resten av matchserien… 😅
+ 4
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Även fin slashing på Söderström vid nästa chans om man nu ska dra upp regelbrott
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Nej, precis. Det är ett taktiskt val man gjort att försöka döda sporten för att vinna. Dags för större målburar eller något sånt.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Lol du är triggerred för att du är från Småland.. Du är en dom där fake fansen hahaa
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Hejar du egentligen på Växjö men väljer Timrå så att du inte ska sticka ut här på forumet?
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Om inte Ske hade gjort 0-1 , hur länge hade växjö spelat tråkhockey då ?
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{10242}: Haha, nu vet vi varför folket drog senast. Jag hade också dragit om jag hört klapporna eka..
+ 7
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Jo du det gör vi för att vi kommer ju överlägset gå upp direkt lol.. Väx upp gubben
« Föregående · 2527664 · Nästa »


