Apropå nånting...
« Föregående · 2528196 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
pingvin: Jag trodde att Harald skulle vara mer uthärdlig när vi inte spelar. Men fy fan vilken bitter och gnällig människa.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: är en copy paste på Dynamo Dresden dy-dy-dy na-na-na mo-mo-mo Forza dynamo
Skulle säga att det är lite mer power i tyskarna
Skulle säga att det är lite mer power i tyskarna
Länkar:
https://youtu.be/hqysS3pmKg4
https://youtu.be/hqysS3pmKg4
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Gewe: fel länk i det i lägger dock rätt bra ramsa det med med Pippi Långstrump
Här är den med dy na mo
Här är den med dy na mo
Länkar:
https://youtu.be/opx59GJQ2wk
https://youtu.be/opx59GJQ2wk
+ 2
Sv: Apropå nånting...
MoDos tur att ha PP. DIF:s var direkt kasst. Ingen särskilt välspelad period denna.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Riktigt uselt PP även av MoDo. Matchen håller sjukt dålig klass i nuläget. Rinner liksom bara iväg.
0-1 MoDo!
0-1 MoDo!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
pingvin: måste hålla med om att det skulle vara mycket intressant att se honom i SHL!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Ja, det här är inte bra. Det är inte lika tråkigt som VLH - SAIK i alla fall men bra hockey är det inte.
Nu gjorde MoDo mål och fågelholken har öppnat munnen för inflygning.
Nu gjorde MoDo mål och fågelholken har öppnat munnen för inflygning.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld:
Det lag som går upp måste byta ut hela truppen. Sjukt dålig kvalitet
Det lag som går upp måste byta ut hela truppen. Sjukt dålig kvalitet
+ 5
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak:
Kan gärna inte bli lika trist som VLH - SAIK, men känns ändå märkligt avslaget på något vis. Trevligt med 0-1 i alla fall. Kämpa MoDo!
Kan gärna inte bli lika trist som VLH - SAIK, men känns ändå märkligt avslaget på något vis. Trevligt med 0-1 i alla fall. Kämpa MoDo!
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Det här måste vara den, spelmässigt, sämsta finalen på år och dag. Man kan tro att det är omgång 3 och lagen inte hittat sitt spel än. Modo är så sjukt trubbig i offensiven och djurgården ser ut som att dom inte tränat en sekund på omställningar.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Den här finalserien är så sjukt tråkig. 2 dåliga lag som tar ut varandra. Som att titta på italiensk defensivfotboll på 80-talet. Jämför resultaten när vi gick upp 2021: 3-6, 7-0, 6-3, 6-2, 5-0
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Vaknade precis, har jag missat nåt??? Tur det är paus kanske man kan hålla sig vaken
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Greven:
Håller med. Dessa lag kan inte mäta sig med Timrå på något sätt. Får dock vara fortsatt trist så länge MoDo håller undan.
Håller med. Dessa lag kan inte mäta sig med Timrå på något sätt. Får dock vara fortsatt trist så länge MoDo håller undan.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Greven: det är ändå ett tacksamt upplägg för dom allsvenska lagen. Varken djurgården eller Modo hade haft en suck mot Malmö eller Brynäs om dom hade kvalat mot varandra i år.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Det positiva för DIF är väl att alla deras NHL lån har varit så osynliga att de nog kan få behålla dom även nästa säsong. Kruger är klass och Wiktor Nilsson kommer säkert att spela i SHL nästa säsong om han vill.
MoDo behöver byta både lag och tränare förutom några av importerna.
MoDo behöver byta både lag och tränare förutom några av importerna.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Tycker det är spänt och spännande så in i helvete med tanke på vad som står på spel!
Sv: Apropå nånting...
Där kom utvisningen till slut. 1-1 dessutom. Snygg styrning. Rätt upp i krysset. Fy fan!
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Fin saltomortal från Rensfeldt när han ingman håller i högerarmen lite lätt. Modern hockey.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Domaren tar inte en boarding men tar en holding när Gården spelare slänger upp fötterna i luften som om han vore från ett tecknat barn program
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Folin lägger sig på isen och håller sig för huvudet men sen 20 sekunder senare sitter han med ett flin i båset och förundras över att han inte fick ett PP. Stå på benen! Hela Modo är fullt av filmare.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Rätt spot on beskrivning av någon i den här boken att Halloran är Ohlsson fast mer flashig..
+ 5
Sv: Apropå nånting...
{10015}:
Har du verkligen den inställningen till ditt eget lags finalserie? Tycker också att matchen är rätt så trist, men jag bryr mig i alla fall. Lycka till i förlängningen!
Har du verkligen den inställningen till ditt eget lags finalserie? Tycker också att matchen är rätt så trist, men jag bryr mig i alla fall. Lycka till i förlängningen!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Klart jag bryr mig. Har inte missat en sekund av vår hockey hela säsongen. Är hängiven supporter. Men man blir trött tillslut av så mycket trött hockey.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{10015}: Haha, jo jag har ju kläckt den jämförelsen och sa att jag trodde Halloran skulle få det tuffare mot mer fysiska lag som DIF och Björklöven. Än så länge så stämmer väl tesen.
Går ni upp så är det ingen spelare att bygga på, som väl för er så är han väl klar för spel i Finland.
Går ni upp så är det ingen spelare att bygga på, som väl för er så är han väl klar för spel i Finland.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{10015}:
Trött som fan jag också. Har dock mer att göra med att man går upp 04:00 och ger järnet varenda vardag. Fattar att du är en hängiven supporter och hoppas att du får jubla senare ikväll.
Trött som fan jag också. Har dock mer att göra med att man går upp 04:00 och ger järnet varenda vardag. Fattar att du är en hängiven supporter och hoppas att du får jubla senare ikväll.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Modo har många ledande spelare som är helt osynlig. Woods är ju slut. Dickinson var det han som skulle kunna gå in i vilket SHL-lag som helst? Helt slut. Aagard spelar han ens? PP under 9% i finalserien. Trots det har man 1-1 i matcher och är med i allra högsta grad, det säger ganska mycket om hur dåliga DIF är.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
{297}: Dickinson är absolut inte slut. Blir svårt att behålla honom efter säsongen. Woods är slut hos oss, men kommer antagligen att få en nytändning i Skellefteå som alla spelare får.
Sv: Apropå nånting...
{297}: Nej om Modo går upp så lär de bli rätt varse om verkligheten om att gå upp till SHL och ha för stor stomme med sig från HA. Detta är ju rätt låg nivå om man jämför med toppen i SHL.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{10015}: enda gångerna dickinson varit synlig är sparkmålet och sin praktmiss i match 2. Spelar han nästa säsong som han gjort i det här slutspelet så håller han absolut inte för SHL. Han ser ut lite som Vigneault i hv71 som ni prisade så högt. Så otroligt trött i SHL, hängde inte alls med i tempot.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{297}: Ändå vill HV71-supportrarna ha kvar honom. Han har haft svårt i SHL men kom mer in i det i slutet. Innan Dickinson blev skadad så var han HA:s topp två center och klasser bättre än Vigneault som vi trodde var oersättlig. Klart han är sämre efter skadan men bidrar fortfarande. Sommarträning och Dickinson är tillbaka på sin vanliga nivåer
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Tycker du Skansen är ett fysiskt lag?Knappast deras styrka.Lever på spelvändningar framförallt och ett bra PP.Eller snarare ett uselt BP från MoDo
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{10015}: Klart HV71 ville ha kvar honom, dom hade ju en oändlig plånbok och stod inför kvalspel ända in till omgång 50. HA är en sak, SHL en helt annan. Jag tror Dickinson blir uppkäkad i SHL och Woods, det finns inte ens på kartan.
Sv: Apropå nånting...
{297}: Dickinson vågar jag spela på inte blir uppkäkad. Han har en mentalitet iallafall jag inte sett förut
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Linkovich: Båda lagen är slut. Tränarna kan gå hem, spelarna gör ändå vad de vill där ute.
Sv: Apropå nånting...
{297}: Du tokdissar som vanligt MoDo.Fine upp till dig.Ni Timråiter får hoppas på ett par bra säsonger framöver.Men när Lander och grabbarna gjort sitt så är allt som vanligt och ni kvalar nedåt i vanlig ordning.Ni är nog tillbaka där ni hör hemma om några år
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Modo M: Mer fysiskt/Defensivt än Mora och AIK i allafall. Även om AIK fick för sig att köra nån psykbrythockey så är väl inte defensiven deras styrka precis.
Det var väl det jag mest ville trycka på angående att jag trodde att Halloran skulle försvinna mot antingen DIF eller Löven.
Det var väl det jag mest ville trycka på angående att jag trodde att Halloran skulle försvinna mot antingen DIF eller Löven.
+ 1
« Föregående · 2528196 · Nästa »