1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Apropå nånting...


Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Daniel ”han håller säkert i SHL” Brickley, herregud vilken tabbe på offensiv blå. Inte direkt första gången han får problem där.

Sv: Apropå nånting...
Nr 7 och nr 6 i Modo är ju katastrofalt dåliga i defensiven

Sv: Apropå nånting...
får byta ut hela laget för o hålla i shl

Sv: Apropå nånting...
{297}: Klappkasst. Sånt spel som funkar mot bottenlag i HA men du blir straffad direkt mot en forward som ligger nära. DIF i sin tur är kassa framför eget mål och låter MoDo passa sig in. De täcker skott bra dock, det kan bli många mål ikväll också.

Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Vela dock, han ser ändå intressant ut. Har storleken med sig också. Undra om något annat lag plockar upp honom under silly, om han inte redan är klar för annat lag dvs.

Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Frapperande dåligt försvarsspel, från båda lagen. Känns ju inte som att lagen spelar en do or die-match direkt. Det bjussas på alla möjliga ytor till höger och vänster.

Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: Bägge lagen på isen matchar deras respektive klack.

Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: Tredjegubben som släpar och får oceaner av is mitt i slottet, båda lagen är ju helt kopiöst dåliga i markeringarna där. Inte konstigt att det blir 13 mål i en match. Tycker faktiskt det är djurgårdens brist av defensivt tänk i anfallsspelet som har tagit Modo till en matchboll, helt sjukt hur alla tre forwards crashar motståndarnätet på chanspuckar. Modo kan bara tacka och ta emot och kontra.

Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: men det är förbannat skönt att sitta och titta på kvalhockey och slippa bry sig! 😁

Sv: Apropå nånting...
Så fort man sitter och tänker att det kanske vore skönt om MoDo stannar kvar i HA ändå så dyker Garpenlöv upp i rutan. Den mannen förtjänar ingen framgång.

Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: ja Modo försöker finlira sig ända över mållinjen. Måste börja gå lite mer rakt på mål om de vill stänga butiken ikväll

Sv: Apropå nånting...
Öhgren igen. Ännu en bjudning. 1-3.

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: DJU 3-1

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Helvete vad dom stirrar puck.

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Gudlevskis är sämst i Europa på frilägen/straffar tror jag. Såg två straffläggningar med Modo i år, han släppte in 95% av dom typ.

Sv: Apropå nånting...
Bjudning ,och mål mellan benen igen ..inte bra . 😬

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Ta in Öhgren Kimmo!
Han kan väl inte kosta så mycket ,;-)

Sv: Apropå nånting...
Sjukt hur Halloran skiter i att markera gården spelaren också

Återigen så tabbar sig nr 7

Sv: Apropå nånting...
sargad: Pappan (Andreas) född, uppvuxen i Timrå.

Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: och Halloran glider lite snyggt i hemjobbet!

Sv: Apropå nånting...
Vela igen - 2-3!

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Där gjorde han något rätt iaf

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: ModO kan ju tacka domarn för det

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby:

Kommer Liams pappa från Timrå!?

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: :Briljant" beslutsfsttande av Shilling. Står fastspikad i isen 3-4 sekunder och blir på så sätt fast i egen zon. Honom ska vi inte ha Kimmo.

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Modo hockey, dom eviga sargstudsarnas lyckopojkar.

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Ja.

Sv: Apropå nånting...
{297}: Snart startar väl vågen i arenan igen

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: han har ju spelat i Timrå till och med, var väl dessutom inblandad i en timrålåt!

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby:

Intressant. Har tänkt att han ser ut som en klockren gårdare i flera generationer.

2-4…

Sv: Apropå nånting...
MoDo bjuder verkligen DIF på alla mål. Sjukt dåligt försvar.

Sv: Apropå nånting...
{297}: Djurgårdens IF. Dom eviga skridskostudsarnas lyckopojkar.

Sv: Apropå nånting...
HAHAHAHAHA NR 7 IGEN

Sv: Apropå nånting...
{297}: Vänliga veckan i Ö-vik, faan vad de slarvar i hem-jobbet!

Sv: Apropå nånting...
nila:

Har missat det helt. Tack för informationen. Välkommen ”hem” liksom!

Sv: Apropå nånting...
Fan, ”Guden” håller inte speciellt tätt ikväll.
Uppladdat:

500x0-doodle2023-04-26t184249z.jpeg


Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Jo, om han får spela anfallshockey då går det bra!

Sv: Apropå nånting...
{9908}: Fattar inte dom här felaktiga tekningarna. Har nu varit 3-4 situationer i den här finalserien där Modo fått en varning på första teket och sen gör man fel även på andra men då får man en varning? Två fel ska väl vara utvisning? Vill minnas att vi åkte på den några gånger förra säsongen.

Sv: Apropå nånting...
{297}: Tänkte precis samma sak.

Sv: Apropå nånting...
{9908}: Roliga matcher för neutral tittare. Natt o dag mot dom evighetslånga minuter jag genomled när jag strötittade på nån av SM-finalerna.

För inblandade fans o tränare måste det här dock skapa rejält blodtryck. Ser ut som Nils Poppe regisserat den här svängdörrar-hockeyfarsen.

Sv: Apropå nånting...
{297}: Herre gud Harald Luckner.. fan vad han hejar på djurgården.

Sv: Apropå nånting...
Foppa72: Det roliga med Harald Lückner är att alla som lyssnar på honom är övertygad om att han hejar på laget man själv inte hejar på. Så har det alltid varit.

Sv: Apropå nånting...
Som ett hockeyfan blir jag förbannad av att se Näsén, spelar ingen roll vilket lag han hade spelat i. Jag hade fortfarande blivit förbannad av att se honom. Satans vad han INTE vill spela hockey

Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: han ska ju hela tiden försöka vara kreativ! Man måste värdera och kanske spela lite cyniskt ibland.

Sv: Apropå nånting...
Foppa72: nä karlskoga

Sv: Apropå nånting...
2-5
ops

Sv: Apropå nånting...
Läckertimäki! Upp i kryllan!

Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Är inte Gudlevskis rätt kass?

Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Nu när Modo får dyngstryk på hemmaplan - får dom en ny chans direkt på fredag hemma? Eller åker man ner till Stockholm igen?

Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Gudlevskijs har väl inte sin bästa kväll. Vilket mörker...

« · 2531840 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer