Apropå nånting...
« Föregående · 2531880 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: Tredjegubben som släpar och får oceaner av is mitt i slottet, båda lagen är ju helt kopiöst dåliga i markeringarna där. Inte konstigt att det blir 13 mål i en match. Tycker faktiskt det är djurgårdens brist av defensivt tänk i anfallsspelet som har tagit Modo till en matchboll, helt sjukt hur alla tre forwards crashar motståndarnätet på chanspuckar. Modo kan bara tacka och ta emot och kontra.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: men det är förbannat skönt att sitta och titta på kvalhockey och slippa bry sig! 😁
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Så fort man sitter och tänker att det kanske vore skönt om MoDo stannar kvar i HA ändå så dyker Garpenlöv upp i rutan. Den mannen förtjänar ingen framgång.
+ 9
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: ja Modo försöker finlira sig ända över mållinjen. Måste börja gå lite mer rakt på mål om de vill stänga butiken ikväll
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Gudlevskis är sämst i Europa på frilägen/straffar tror jag. Såg två straffläggningar med Modo i år, han släppte in 95% av dom typ.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Sjukt hur Halloran skiter i att markera gården spelaren också
Återigen så tabbar sig nr 7
Återigen så tabbar sig nr 7
+ 2
Sv: Apropå nånting...
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: :Briljant" beslutsfsttande av Shilling. Står fastspikad i isen 3-4 sekunder och blir på så sätt fast i egen zon. Honom ska vi inte ha Kimmo.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: han har ju spelat i Timrå till och med, var väl dessutom inblandad i en timrålåt!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{9908}: Fattar inte dom här felaktiga tekningarna. Har nu varit 3-4 situationer i den här finalserien där Modo fått en varning på första teket och sen gör man fel även på andra men då får man en varning? Två fel ska väl vara utvisning? Vill minnas att vi åkte på den några gånger förra säsongen.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{9908}: Roliga matcher för neutral tittare. Natt o dag mot dom evighetslånga minuter jag genomled när jag strötittade på nån av SM-finalerna.
För inblandade fans o tränare måste det här dock skapa rejält blodtryck. Ser ut som Nils Poppe regisserat den här svängdörrar-hockeyfarsen.
För inblandade fans o tränare måste det här dock skapa rejält blodtryck. Ser ut som Nils Poppe regisserat den här svängdörrar-hockeyfarsen.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Foppa72: Det roliga med Harald Lückner är att alla som lyssnar på honom är övertygad om att han hejar på laget man själv inte hejar på. Så har det alltid varit.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Som ett hockeyfan blir jag förbannad av att se Näsén, spelar ingen roll vilket lag han hade spelat i. Jag hade fortfarande blivit förbannad av att se honom. Satans vad han INTE vill spela hockey
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: han ska ju hela tiden försöka vara kreativ! Man måste värdera och kanske spela lite cyniskt ibland.
Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Nu när Modo får dyngstryk på hemmaplan - får dom en ny chans direkt på fredag hemma? Eller åker man ner till Stockholm igen?
Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: det är inte bara Lùckner som njuter bland kommentatorerna när Djurgården.leder.
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: skapliga Niklas Svedberg-vibbar man får av gudlevskijs. Inte riktigt med högt på plockhandssidan 😅
+ 2
« Föregående · 2531880 · Nästa »
