Apropå nånting...
« Föregående · 2532114 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: det är inte bara Lùckner som njuter bland kommentatorerna när Djurgården.leder.
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: skapliga Niklas Svedberg-vibbar man får av gudlevskijs. Inte riktigt med högt på plockhandssidan 😅
+ 2
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: märkligt....mycket märkligt, medveten crosscheck i ansiktet....🤬
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{9037}: Ja jäklar vad Foppisen blev gramse, i direktsändning.
Akta så inte fossingarna vrider sig bubbas
Akta så inte fossingarna vrider sig bubbas
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Haha, om modolojderna börjar kasta in saker på isen, samt skanderar ”domarskandal” för EN misstänksam situation, skulle jag vilja se hur de agerat om de fått utstå det vi fick med Claessons regelrätta våldtäkt 7/1.
Upplopp?
Upplopp?
+ 8
Sv: Apropå nånting...
{9908}: MoDoliderna skämmer ut sig, kastar in en mobiltelefon på isen kontaktförsök med dommarn?
Laget, sämst när det gäller?
Laget, sämst när det gäller?
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Herminator: Haha tänk att du måste hämta telefonen också och på så sätt bli utslängd och troligtvis portad? Övikare.. kasta inte in något du vill ha tillbaka!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{9908}: modoiterna har 21-13 i PP denna matchserie. Börjar kasta in mobiler på isen när domaren ger dom 2 min PP istället för 5. ”Mycket vill ha mer”.
Pettersson ser pigg ut igen förresten. Ute och gruffar på isen nu, låg kvar på isen och satt och kände på tänderna så länge domarna snackade ihop sig.
Pettersson ser pigg ut igen förresten. Ute och gruffar på isen nu, låg kvar på isen och satt och kände på tänderna så länge domarna snackade ihop sig.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Herregud; Wikipedias sida för "Att vika ner sig totalt när det gäller som mest" har uppdaterats med en ny bild.
Tydligen lagbilden på MoDo anno 22/23.
Tydligen lagbilden på MoDo anno 22/23.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Synct: Men Modo är ju inte ens med i matchen. Man blir livrädda att hålla i pucken.
Sv: Apropå nånting...
3000 pers på läktaren är i målbrottet så att bara EN telefon kommit in på isen är en skräll so far.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Nu blir det kanske lite nervöst i ett DIF utan Kruger. Bra för underhållningen.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Roligt att se och höra ”Bäckis” igen. Var länge sedan. Har kvar MoDo-hjärtat.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: man tycker att ett långt slutspel ska tratta ner i dom två bästa lagen i final som inte bjuder på mycket, är bra i special teams osv. Maken till misstag, målvaktstabbar och grundserieoptimism man istället får se, det är ju helt sjukt.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
För mig är det helt sjukt att folk inte vill ha Bernhardt till Timrå. Karln är ju dominant
+ 4
« Föregående · 2532114 · Nästa »
va fan gör dom