Apropå nånting...
« Föregående · 2533726 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Rytter: "Timrå mår bra av modo I shl och modo mår bra av Timrå i samma serie."
Och SHL mår ypperligt av att vara stockholmsfritt, lös det!
Och SHL mår ypperligt av att vara stockholmsfritt, lös det!
+ 6
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Som största modohatare får man se sig besegrad, grattis Modo. Vi kommer göra skit av sixfingers.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Rallarn: Tyvärr måste jag gratta Modo till SHL, men hela finalserien var det antingen pest eller kolera.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: djurgården tar detta nu, vinner idag och på söndag. Och då får vi hälsa bernie varmt välkommen!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Tycho: Japp, nu jobbar vi in en till Djurgården!!!
Haha, Klasen på frågan om målet, ”-Det håller hög klass”
Haha, Klasen på frågan om målet, ”-Det håller hög klass”
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Hahah vad var det två minuter från SHL? Riktigt dåligt av Aagaard alltså jisses.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
modomille: Resten av erat försvar var ju inte bättre direkt. Står o kramar andra spelare
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Passar på tillfället att framföra min enda kritik mot Harald:
Varför kan han inte låta bli att småskratta precis hela tiden medan han pratar? I match efter match liksom. Exakt vad är det som är så jävla roligt!? Hockey för min del är en allvarlig sport, men H sitter alltid där med sitt lite försynta och kanske även nervösa skratt. Enerverande.
Varför kan han inte låta bli att småskratta precis hela tiden medan han pratar? I match efter match liksom. Exakt vad är det som är så jävla roligt!? Hockey för min del är en allvarlig sport, men H sitter alltid där med sitt lite försynta och kanske även nervösa skratt. Enerverande.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: tycker ändå Klasen ska ha cred för den intervjun. Han sticker ut hakan och han levererar. Stor risk, stor potentiell vinst. Det Modo ska ha cred för är att det nästan alltid blir maximal nerv i avgörande matcher, inte direkt någon brist på dramatik. Vi defilerade ändå mot KHK när vi vann sista matchen med 0-2, den här serien har bara förra matchen som ej varit uddamålsvinst, va?
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Niikeliito:
Jaji, hade kallt räknat med en sen kvittering. Den kom faktiskt lite tidigare än väntat. Typiskt MoDo ändå. Sämst när det gäller trots att man är det bättre laget i helt avgörande matcher. Aldrig i helvete att man fixar en sjunde match om man torskar detta ikväll. Och det är naturligtvis precis vad som kommer att ske…
Jaji, hade kallt räknat med en sen kvittering. Den kom faktiskt lite tidigare än väntat. Typiskt MoDo ändå. Sämst när det gäller trots att man är det bättre laget i helt avgörande matcher. Aldrig i helvete att man fixar en sjunde match om man torskar detta ikväll. Och det är naturligtvis precis vad som kommer att ske…
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{9037}: Fan, jag blir nervös. Inte egentligen för att jag bryr mig nämnvärt om vilket av lagen som vinner ikväll. Men mest för att jag vet hur jävla nervös supportrarna till båda lagen är just nu. Fy fan alltså.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: jamen det här är ju kul! Kan man få bättre fredagsunderhållning? Håller lite på Modo bara för att som Olle skrev få spöa dom nästa säsong! Och så Garpen förståss, tål inte karln!
+ 2
« Föregående · 2533726 · Nästa »
Djurgården har skjutit 3 skott på mål under hela andra perioden fram till nu.