Apropå nånting...
« Föregående · 2632354 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Vart skotten hamnar på träningen är väl orelevant? :) Placera våra målvakter i motståndarkassen så ska du se att dom blir världsklass.
Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Precis släpp så lite puckar som möjligt så.minimerar man risken, sen får man hoppas målvakten tar resten. Just nu gör vi inte riktigt jobbet defensivt.
Sv: Apropå nånting...
Vi har ingen utvecklad sniper i laget. Till och med Liss skulle lyckas bättre.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{10473}: Vi måste väl ha högre krav på en tredjecenter än det Lundin levererar på isen. Hoppas verkligen inte det blir en förlängning.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
pingvin: Haha Lars. "Tycker inte det var tillräckligt för en utvisning" En high-stick är en high-stick, klubban ska inte va i ansiktet.
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: precis så, sen tycker jag att EA förtjänar att prova några matcher i 3e istället för Lundin
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Huring : Da'n såte'n YEEEEEEZZZZ Joooonnntteee REKORDET HAR HAN NU!!!!!!!🇺🇿🇺🇿🇺🇿🥳🎇🎆🎊🎉
+ 6
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Undrar hur många kassar Z hade kommit upp i om gjort fler matcher för oss
+ 1
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: bara att buga och bocka för Dahlén som tar rekordet, det är stort. När nu det är avklarat så är det dags att börja fokusera på att spela bra hockey.
+ 7
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{297}: MEN Da'n såte'n dom båe tvo YEEEEEEEEEEZZZZŹ Laaaaaannnnder o pääääjjäärrvi 🇺🇿🇺🇿🇺🇿🤠😎💪
+ 2
Sv: Apropå nånting...
cloon: Som vanligt sväljer ju domaren pipan varje gång vi spelar bra och får utdelning. Efterlyser 3 missade PP i andra perioden men ligan vill väl inte höra Rönnberg lipa i media efteråt så dom åker inte på fler utvisningar.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Helt otroligt vad ett mål kan göra för självförtroendet!! Helvete nu spelar vi ju som ett lag!
+ 9
« Föregående · 2632354 · Nästa »
